Atsauksme : ORLY nagu lakas

Šodien atrādu divas favorītlakas, kuras manā īpašumā nonāca kā dāvana vārda dienā. Visbiežāk savus nagus lakoju sarkanus, tāpēc nav brīnums, ka pēdējā laikā īpaši mīļas kļuvušas tieši šīs. 




"STAR SPANGLED" un "MONROE'S RED"

"STAR SPANGLED" satur sīkus mirdzumiņus, bet noņemt to nav grūti, šo man patīk uzklāt uz nagiem, kad eju kaut kur vakaros. Laba, lai veidotu akcentiņus, ja nepatīk, ka visi nagi ir koši sarkani un vizuļo. 

"MONROE'S RED" Glancēts tonis, kas derēs gan ikdienai, gan īpašākiem gadījumiem. 

Šīs ir manas pirmās, bet noteikti ne pēdējās ORLY lakas. Viegla uzklāšana, noņemšana un arī noturība apmierina, turējās 3 dienas vismaz, pēc tam vienkārši noņēmu, jo gribēju kaut ko citu. Kā norādīts uz iepakojuma, laka jāklāj divās kārtās un lakas ir īpaši spīdīgas.

Kura ir Jūsu mīļākā sarkanā nagu laka, ja vispār lakojat nagus sarkanus? 
Vai Jums patīk ORLY lakas? Kurš tonis visvairāk uzrunā?




4 komentāri

  1. sarkans man vairāk ir rudens/ziemas krāsa, arī piemērota skolai, jo īpaši nelec acīs. pašai mīļākās sarkanās nagu lakas nav, jo neviena līdz galam nav iekritusi sirdī :)

    šīs mazās orly bieži apskatu veikalā, bet pagaidām neviens tonis nav piesaistījis uzmanību, tāpēc arī nav mana kolekcijā :))

    AtbildētDzēst
  2. ORLY nav lietots, tomēr slavē tās daudzi. Tā kā nagu lakas vispār līdz galam īsti nav manas lietas, tad īsti sarkanie toņi laikam man ir divi - pie datorgalda stāvošais CK Splendid Color Bombshell un Artdeco Art Couture 677 nagu laka :)

    AtbildētDzēst
  3. Man patīk šie abi ORLY toņi. Agrāk pirku mazās Orly pudelītes sarkanos toņos, sarkanajiem toņiem nosaukumu tik daudz, ka nevienu neatceros, bet man ļoti mīļš tonis nagiem ir tāds kā MONROE'S RED. Tu mani iedvesmoji, būs jāuztaisa raksts par manām sarkanajām nagu lakām. :)

    AtbildētDzēst
  4. Es esmu sākusi lietot tikai Orly lakas, ik pa laiciņam nopērku kādu jaunu toni. Manā īpašumā ir 7 šī zīmola mazās pudelītes. Arī man ir sarkana laka ar spīdumiņiem, nosaukumu nepatekšu, bet vai tik nav tas pats, kas tev :) Man personīgi patīk Orly, visi toņi superīgi.
    Ir kaut kādas līdzīgas lakas - O.P.I un China glaze (laikam) - tajā pašā bodē (Oniks Beta), kur nopērkams Orly. O.P.I arī labs, ka tik ne labāks, China Glaze man gan nepatika stiprās smakas un konsistences dēļ. :D
    Vai tu klāj virsū kaut kādu ātri žavējošo virs parastās lakas? Es tādu lietoju no tā paša Orly. Gribu vēl izmēģināt bāzes laku.

    Ok, es baigi izpaudos :D

    AtbildētDzēst