Jaunums : L'Oréal Paris NUTRI GOLD EXTRAORDINARY krēms-eļļa




RAŽOTĀJS: 


Viegla tekstūra, neatstāj taukainu sajūtu. Piešķir ādai zīdainu maigumu. Īsts atradums sejas ādas barošanai un mirdzumam. 2 ēteriskas eļļas (rozmarīns un lavanda) + baltā jasmīna ekstrakts. Apbrīnojama tekstūra. Zīdaini vieglas tekstūras krēms maigi iesūcas ādā, nepadarot to taukainu vai lipīgu un lieliski saglabā ādas maigumu.

Lietošana:
  • Uzklājiet katru dienu uz rūpīgi attīrītas sejas un kakla ādas 
  • No rīta ar apļveida kustībām uzklājiet nelielu krēma daudzumu, lai atmodinātu sejas ādu
  • Vakarā bagātīgi klājiet krēmu uz ādas un maigi iemasējiet to. Nelietot acu zonā. 
Acīmredzami rezultāti - acumirklī āda ir intensīvi pabarota, mitrināta un tā atgūst maigumu. Āda uzreiz jūtas pamodināta. Tā izskatās mirdzoša un atjaunota

Paredzēts visiem ādas tipiem un visām vecuma grupām. 

SASTĀVS: 

MANI IESPAIDI: 

No sākuma paldies pārstāvjiem Latvijā par iespēju piedalīties loterijā, kurā laimēju šo krēmu izmēģināšanai. 
Lietoju to tikai otro dienu, bet jau esmu paspējusi iemīļot gan tā smaržu, gan šo krēmu darbībā. Sākumā baidījos, ja manai kombinētajai ādai ar taukainu t-zonu un periodiskiem sausiem pleķīšiem uz vaigiem šis krēms galīgi nederēs, bet kļūdījos. Sausie pleķīši ir gandrīz izzuduši un āda jūtas pabarota. Iepakojums vienkāršs un tajā pašā laikā ļoti glīts. Vēl nedaudz par smaržu - manuprāt, sejas krēmam ļoti neraksturīga smarža, mamma sākumā domāja, ka man ir jaunas smaržas. Jauki, ka tas ir paredzēts visiem ādas tipiem un vecumiem, taču saprotams, ka ne visām tas patiks. Ļoti labs krēms tieši ziemas sezonai, kad ādai nepieciešama papildus mitrināšana. Sākumā gan ir tāda nedaudz taukaina sajūta pēc uzklāšanas, bet pēc laiciņa krēms kārtīgāk iesūcas un šī sajūta pazūd, āda kļūst maiga, maiga. Krēms satur sīkus mirdzumiņus, taču tie pēc laika pazūd un mani tas netraucē.  Noteikti varu teikt, ka krēms man patīk. 


Veikalos šis krēms vēl nav pieejams. Es domāju, ka šis nebūs vienīgais iepakojums, kuru iztērēšu. Ļoti vēlos izmēģināt arī sejas eļļu. Info ŠEIT

Vai esat lietojušas kādu L'Oréal Paris sejas krēmu iepriekš? Vai gribētu izmēģināt šo? 



3 komentāri

  1. Labu laiku atpakaļ lietoju kaut kādu Loreal mitrinošo krēmu, bet tas kaut tā nepatika, atdevu mammai. Eļļu es arī ļoti vēlos izmēģināt, un veikalā pētīju, un tur patiešām ir jau sastāva sākumā eļļas nevis silikoni un visādi citādi sintētiski savienojumi, kas parasti mēdz būt Loreal. :)

    AtbildētDzēst
  2. pēc šī man roka laikam tomēr nestiepsies. man L'Oreal krēmi liekas pārāk smaržīgi, gandrīz vai nomācoši. un sarakstā pirmajās vietās silikons, spirts un minerāleļļa. ne ne.
    L'Oreal dekoratīvā man patīk daudz labāk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pati uz savu galvu, visticamāk, arī nepirktu, bet, ja gadījās izmēģināt un patīk, tad arī sastāvs īpaši neinteresē, tāpat dzīvojam vienreiz un neviens nāves dienā neapbalvos par draņķu nelietošanu, haha. Bet nu tās jau tikai manas domas! :)

      Ar lietotajām L'Oreal tušām galīgi nesanāca sadraudzēties, lūpu krāsas man arī - nu tā, bet katram jau savs! :) Nekas cits, cik atceros, nav lietots, zinu, ka gribēju pamēģināt kādu tonālo krēmu, bet man parasti ļoti grūti atrast toni.

      Dzēst