FOTD : She don't want to be a man or a woman, she wants to be your love


Seja/Face:
Catrice ALL MATT plus (010 Light Beige)
Catrice Camouflage (Cream 010 Ivory)
Avon Glow bronzing pearls

Uzacis/Eyebrows:
Catrice Eyebrow set 

Acis/Eyes:
Catrice Lashes to Kill Ultra black volume mascara

Lūpas/Lips:
Bell lip liner (10)
Avon Ultra Colour Rich Lipstick (Latte)


Kisses, 
Anna Marija

6 komentāri

  1. Forši ;)) smukas garas skropstas :)

    AtbildētDzēst
  2. Skaisti :) Es ar tagad lietoju All Matt Plus un esmu patīkami pārsteigta par tā kvalitāti :)

    AtbildētDzēst
  3. Skaisti, it īpaši kā lūpu tonis izceļas un ir lielisks papildinājums matu krāsai.
    sskaistumadeva.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  4. Viss ir on point! ;)

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

    AtbildētDzēst
  5. Paldies, dāmas! Patīkami lasīt! :)

    AtbildētDzēst

  6. TIEŠĀ LOVE Pareizrakstības SOLUTION 2 dienu laikā ... DR ZADSON

    Sveiki visiem esmu par šo blogu, lai apliecinādams par labestību EDUDU ZADSON templis manā dzīvē, lai palīdzētu man atvest savu zaudēto mīlestību telpā 48 stundas. Es redzēju, komentārus par to, kā viņš palīdz cilvēkiem grozīt šķelto attiecības un atkal zaudēto mīlestību un decicded ļaut viņam palīdzēt arī man, kad es pazaudēju savu ex pirms 5 mēnešiem. Samazināt to visu Īsumā tas ir pierādījumi par viņa ātru rezultātu, kas reuslted man apliecinādams par saviem labajiem darbiem. Ja jums ir šādā situācijā, raudāt ne vairāk, bet sazināties ar ārstu Zadson uz eduduzadsontemple@yahoo.com un piedzīvot pārsteidzošu pagriezienu ap savu situāciju ...

    AtbildētDzēst