KOSMĒTIKAS FAVORĪTI / JŪLIJS

Sākšu ar atvainošanos par bilžu kvalitāti, kas turpmāk kādu laiku būs manā blogā, jo mana spoguļkamera, šķiet, ir beigusi savu dzīvi un atteikusies pat ieslēgties.

Šoreiz nedaudz par jūlija favorītiem.


  • Pūderota no ebay plašumiem / Nav vairs nekāds noslēpums, ka ebay bieži vien var atrast īstas pērles par mazām naudiņām un šis ir tas gadījums. Ota ir mīksta, forša un paņem tieši tik daudz pūdera, cik nepieciešams. Ja ļoti interesē, raksti komentāros, centīšos atrast linku.
  • Tony&Guy matu laka / Sīkāk izteicos šeit, ļoti daudz izmantoju pēdējā laikā arī ikdienā, kaut arī iepriekš īsti nebiju matu laku cilvēks.
  • L'Oreal Paris Infallible Sexy Balm, 101 / No šī mazulīša man izveidojās atkarība, tāpēc tas mēneša laikā gandrīz pilnībā tika izlietots. Man varbūt gribējās vienīgi kvalitatīvāku iepakojumu, jo spīdīgais uzraksts nokasījās jau pirmajā dienā :( Man ir tik pat kā caurspīdīga versija, noteikti gribēšu pamēģināt kādu ar toni, vienīgi tad pasūtīšu no interneta plašumiem, jo Drogās, protams, ir nedaudz uzskrūvēta cena. 
  • Garnier BODYTONIC SCRUB GEL ķermeņa skrubis ar cukuru + augļu  ekstraktu / Par šo skrubi jau iepriekš biju lasījusi slavinošas atsauksmes, beidzot arī pašai sanāca izmēģināt. Skrubējošās daļiņas ir tieši tik asas, cik man patīk un tam ir ļoti foršs, atsvaidzinošs aromāts!
  • Maybelline Matte Maker pūderis, 10 classic ivory / Ļoti labs, ideāli piemērots manai gaišajai ādai un sniedz tādu efektu, kādu es gaidu no pūdera, vienīgi iepakojums pagalam nejauks, skrūvējamais vāciņš vairs nepieguļ labi, tāpēc es pūderi nevaru paņemt līdz, ja nepieciešams. 
  • Gold Glitter Spray  matiem un ķermenim ar vaniļas aromātu / Bērnībā šie spīguļu spreji gāja uz urrā, ne? :D Es esmu ķerta uz spīguļiem, tāpēc man to noteikti vajadzēja, kad ieraudzīju Lindex veikalā. Spīguļu tiešām ir daudz un ilgi turās gan uz ādas, gan matos, gan uz apģērba. 
Kas jums visvairāk iepaticies jūlijā? Kas no manis pieminētā lietots? Kā patika? 

Lai forši,
Anna Marija

3 komentāri

  1. būtu ļoti jauki uzzināt, kur pasūtīji otu :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. http://www.ebay.com/itm/7pcs-Set-Pro-Metal-Makeup-Brush-Facial-Blush-Foundation-CosmeticTool-/281848382341?

      Otiņa ar numuru #100 :)

      Dzēst
  2. L'Oreal Sexy Balm neesmu mēģinājusi un arī negribas :) Jo man ļoti patīk līdzīgs produkts no MaxFactor - arī lūpu balzams ar maigo toni. Kopumā uzskatu, ka MF kosmētika ir daudz kvalitatīvāka par L'Oreal.:)

    AtbildētDzēst