ATSAUKSME: L'Oreal Paris ELVITAL viegls Leave-in krēms visiem matu tipiem



Ražotājs:

Vieglas konsistences matu krēms, kas nav jāizskalo, visiem matu tipiem, kas bagātināts ar 6 vērtīgām ziedu mikroeļļām*, acumirklī iesūcas matos un nodrošina Jūsu matiem nepieciešamo barošanu. Mati tiek intensīvi baroti, nepadarot tos smagus. Mati kļūst jutekliski vijīgi, mīksti un iegūst dzīvīgu spīdumu.
*Eļļu ekstrakti.

Oil-in Cream krēms satur: rožu eļļu, kas padara matus zīdainus, nogludinošo lotosa eļļu, spīdumu piešķirošo kumelīšu eļļu, atšķetinošo tiare ziedu eļļu, spēcinošo linu eļļu un mīkstinošo saulespuķu eļļu.


Manas domas: 


Iepriekš biju izmēģinājusi šīs sērijas matu eļļu, kas man ļoti iepatikās fantastiskā aromāta dēļ. Taču, kā jau ar matu eļļām mēdz gadīties - maniem matiem bija nedaudz par smagu, tāpēc varēju lietot tikai pašiem, pašiem galiņiem, kur tā savu uzdevumu veica lieliski. 

Uzzināju, ka piedāvājumā parādījies arī šāds krēms, šur tur lasīju, ka labs, tāpēc arī man vajadzēja izmēģināt. Un patiešām - ļoti foršs, smaržīgs matu krēms, kas ir superīgs tādām mazajām slinķēm kā es :D Krēms nav jāizskalo. Uz iepakojuma ieteikts valrieksta lieluma krēma daudzumu ieklāt mitros vai sausos matos pēc vajadzības. Es pagaidām esmu izmēģinājusi tikai lietošanu mitros matos, pēc izžūšanas tie ir mīksti, vijīgi, forši! :) Mati nepiņķerējas un izskatās veselīgāki. Krēmiņš noteikti ir izmēģināšanas vērts! 

No manas puses vienīgais mīnuss, bet tas tāds subjektīvs - krēma smarža matos nesaglabājas, atšķirībā no iepriekš lietotās matu eļļas. Bet tas tā, manas kaprīzes :D Ideālā variantā es lietotu šo krēmu matos no vidusdaļas un eļļu galiem. 

Cena: savu pirku ar atlaidi, nedaudz pāri 5eur, bez atlaides ap 7eur
Tilpums: 150 ml
Kur: Drogas, lielākie Rimi, Maxima
Vērtējums: 9/10

Kurš ir jūsu mīļākais leave-in līdzeklis matiem? Varbūt esat jau pamēģinājuši šo L'Oreal jaunumu? 

Nav komentāru