IZTUKŠOTAIS DESMITNIEKS #54 : #annavannā


  1. bubble t vannas burbuļbumba ar citronzāli un zaļo tēju / svaigs uzmundrinošs aromāts, vannas ūdens mīkstināja ādu, bet nesaķēpāja vannu, ūdens kļuva koši dzeltens, ļoti patika, noteikti papētīšu, kas vēl interesants pieejams no šī zīmola, pirku internetveikalā www.mylook.lv
  2. pien vannas pelde* / atsauksme ŠEIT , atkārtošos, ka man ļoti, ļoti patika un domāju, ka šo produktu novērtēs ikviens, kam ir jutīga ķermeņa āda, bet patīk vannas peldes
  3. AVON planet spa Relaxing Thailand vannas un dušas eļļa ar kokosriekstu pienu un sandalkoku / Šo līdzekli varēja lietot divos veidos - pievienot vannas ūdenim, vai izmantot kā dušas eļļu - saskaroties ar ādu tā pārvertās par maigu pieniņu un attīrīja ādu, vienlaicīgi to pabarojot. Aromāts man ļoti patika, varbūt iepakojums nav no tiem ērtākajiem, bet produkts pats par sevi foršs. 
  4. Dove dušas putas ar rožu eļļu* / 2in1 : dušas un skūšanās putas, produkts no flakona iznāk biezu putu veidā, kas atgādina skūšanās putas, maigi attīra ādu, nesausina, viegli smaržo pēc rozēm (es parasti neesmu rožu aromāta fane, kad runa ir par kosmētiku, bet šoreiz man patika). Dove nemainīgi ir viens no maniem TOP ķermeņa kopšanas kosmētikas zīmoliem.
  5. Černij Zemčug anticelulīta skrubis* / Skaidrs, ka šādi skrubji nenoversīs jau ielaistu celulītu (un man tāds ir), bet vismaz palīdzēs uzlabot situāciju. Man prasījās, lai skrubis būtu abrazīvāks, bet, ja lieto kopā ar masāžas cimdu, tad vēl var iztikt. Neitrāla smarža, āda pēc lietošanas ir maiga un patīkama pieskārieniem. Nopērkams Multilukss veikalos.
  6. bio2you cukura skrubis ar upenēm un mandeļu eļļu* / Lūk un šo skrubi es varēju lietot tikai uz atsevišķām ķermeņa zonām un tikai tad, kad tiešām vajadzēja kārtīgi noskrubēties, jo pat bez cimda skrubēšanās bija asa un jārīkojas uzmanīgi un pareizi, lai netraumētu ādu. Smaržoja drīzāk pēc upeņu lapām, ne ogām, bet man patika. Tā kā sastāvā ir mandeļu eļļa, āda pēc lietošanas vēl laiciņu jutās mīksta un pabarota. Sastāvs skrubim arī foršs. prieks, ka ražots Latvijā.
  7. Beauty Jar Brain Storm galvas ādas skrubis / Man visu laiku gribas teikt, ka latviešiem ir pašiem savs lush, tikai ar interesantāku sortimentu par pieejamākām cenām. Šis ir salīdzinoši maigs galvas ādas skrubis, uzmundrinoši smaržo, viegli izskalojas un ir ļoti nepieciešams pēc sausā šampūna un citu veidošanas līdzekļu izmantošanas, jo tikai šampūns nevar pienācīgi attīrīt galvas ādu. Viens no pirmajiem, bet noteikti ne pēdējais produkts manā kosmētikas plauktā no šī zīmola.
  8. AVON naturals jogurta skrubis ar meža ogām un granātāboliem / Šis smaržo nu tiiiiiiik garšīgi, ka, ja tāds būtu bijis manā bērnībā, es to noteikti būtu arī pagaršojusi tāpat kā zemeņu šampūnu (labi zināju, ka tā negaršos un garšos briesmīgi, bet vajadzēja tāpat :DD ) / Sastāvā ir skrubējošas daļiņas un īstas ogu sēkliņas, bet pats skrubis nav superabrazīvs, tāpēc patiks tiem, kas dod priekšroku maigākiem skrubjiem. Tā kā tas ir jogurta skrubis, tam ir jogurtam līdzīga konsistence un tas vienlaicīgi arī pabaro un mīkstina ādu. Patika tik ļoti, ka pasūtīju vēl vienu iepakojumu. 
  9. MOSSA sejas skrubis ar ogli* / kaut arī šis ir sejas ādas kopšanas produkts, es to tomēr iekļāvu aprakstā par vannas produktiem, jo visbiežāk to lietoju vannā, vai tieši uzreiz pēc vannas. Skrubis ir melnā krāsā, satur nelielas skrubējošas daļiņas, parasti es to uzklāju uz sejas kā masku, paturēju dažas minūtes un tad ar masējošām kustībām noskaloju. Nav nekas ahh un ohh, bet likās, ka palīdz sejas ādu uzturēt tīrāku un ari prieks, ka ražots Latvijā.  
  10. Naturalist Intense anticelulīta skrubis "Brazīliešu kafija" / Nu šis vispār gandrīz neko neskrubēja un bija ļoti maigs, tāpēc uz ādu iedarbojās kā mīkstinoša maska. Man patīk šie nelielie trauciņi, jo tas pietiek 1-2 reizēm. 

Kas no pieminētā ir mēģināts? Kā patika? Ko gribētu izmēģināt pēc mana ieraksta izlasīšanas? 

Ar * atzīmēti testa produkti vai dāvanas no uzņēmumu pārstāvjiem. Manu viedokli par produktu tas neietekmē

Nav komentāru