Atsauksme : Bell Ilgnoturīgais kompleksais CC fluīds

Ražotājs:   Piešķir pelēcīgai, nogurušai un blāvai sejas ādai skaistu un dabisku mirdzumu. Vienmērīgi izlīdzina sejas toni, nomaskē sejas nepilnības un samazina poras. Sastāvā esošais jūras glikogēns, zirgkastanis, mitrina un baro sejas ādu, aizsargā pret apkārtējās vides kaitigo ietekmi.
Manas domas: 

Plusi:

  • Manā īpašumā ir gaišākais tonis (020 NUDE), tas man der gandrīz ideāli. (Pavisam pieejami 4 toņi)
  • Maskē melnos punktus, palielinātas poras, sīkas ādas nepilnības
  • Krēms nav taukains, viegli uzklājas, tam ir satīna finišs, āda izskatās veselīgāka.
  • Uzlabo, izlīdzina ādas toni
  • Uz manas ādas turas apmēram 8h, ilgāk nav bijis uz sejas, matē ādu uz pāris stundām, pēc tam sāk šķīst, ja vien apakšā neesmu uzklājusi bāzi 
  • Patīkama cena
  • Ekonomisks lietošanā
  • Ērts iepakojums, vienīgi uz beigām jāuzmanās, jo tad snīpītis šauj uz visām pusēm :D
Mīnusi:


  • Lielas nepilnības nemaskē (īsti neskaitās kā mīnuss, jo tas patiesībā arī nav solīts)
  • Ja uz ādas ir sausi pleķīši, tad pēc dažām stundām tie nedaudz, bet izceļas
  • Ļoti taukainai ādai nederēs.
Tālāk krēms darbībā, uzreiz atvainojos par 2. un 4. bildi, tas ir mans alerģijas un PMS pūtīšu samocītais vaigs (interesanti, ka uz otra vaiga āda ir stipri labākā stāvoklī), bet vismaz tā es varu parādīt, ko šis krēms var, vai nevar izdarīt. 


Kopsavilkums: 
Man, personīgi, šis krēms patīk, lietoju jau otro iepakojumu, pēc šī, varbūt kaut ko pamainīšu, bet ikdienai man šis ļoti der. Ja jums nav ļoti sausa, vai ļoti taukaina āda, tad iesaku izmēģināt. 

Tilpums: 30ml
Kur nopirkt: Savu pirku Prismā, citur neesmu skatījusies, bet noteikti ir visur, kur pārdod Bell kosmētiku, bella.lv
Cena: Ap 4eur, uz atlaidēm vispār maksāja 3 ar kaut ko 


Vai esat lietojušas šo fluīdu? Vai arī kaut ko citu no Bell produkcijas? Kā patika? 






7 komentāri

  1. Bell ir tiešām laba kosmētika, man ir matējošais tonālais, kas tiešām ļoti matē, 3 konsīleri( vienu vēl neesmu lietojusi, bet divi ir vienādi un absolūtie holy grail) vaigu sārtums, pūderis, kas tulīt cauri, lūpenes un krītiņš, tuša un gribu arī make up bāzi, izskatījās ļoti fancy un nav baigi silikonīga! Būs jāuztaisa lielais posts :D
    Visos šajos produktos neesmu vīlusies! :) lieliskas kvalitātes! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu, man arī bija pūderis kaut kad ļoti sen un pāris lūpenes, viss apmierināja! Interesanti, būs jāpaskatās konsīleri!
      Haha, gaidīšu lielo postu :D

      Dzēst
  2. Kur vispār var dabūt Bell kosmētiku? Šodien aplauzos- aizdevos uz viņu firmas veikalu, bet tur vairs i' ne pēdu.... Alfas Rimi bija- tur es arī nopirku to CC krēmu (nu neganti iepatikās), bet nu vairs nav....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es parasti medīju Prismās, jo, piemēram CC krēms bieži beidzies, it sevišķi gaišākais tonis..
      Ja neizdodas tā, tad http://www.bella.lv ir internetveikals :)

      Dzēst
  3. Es kā reiz tik tikko izmēģināju Bell jauno hipoalerģisko sēriju: http://manapasakupasaule.blogspot.com/2015/12/lets-un-labs-bell-hypoallergenic-serija.html

    Neslikti :)

    AtbildētDzēst
  4. Tas būs ne par CC tēmu- vienīgi esmu aita un nevaru atrast, kur vēl var ierakstīt komentāru. Tas ir jautājums- kur palicis Garnier Styling Water? Manā topā kopš atklāšanas brīža- iepūt mitrols matos, sasukā pēc patikas un lai žūst, un o.k. Galvenais-nekāda lipīguma, viegls un nemanāms. Ko lai izmanto tagad, ja neciešu nekādas lipīgi ķēpīgas vielas? Nekādas želejas man nevajag, galvenais-piešķirt vēlamo virzienu.

    AtbildētDzēst