KOSMĒTIKAS FAVORĪTI / JANVĀRIS

  • AUSSIE dziļas iedarbības 3 minūšu balzāms ar Austrālijas mētras ekstraktu bojātiem matiem / Nē, nav nekas wow un tāds, lai uzreiz skrietu pakaļ uz veikalu. Un tomēr - tam ir burvīga saldo kožleņu smarža (žēl, ka nepaliek matos ilgāku laiku) un tas lieliski der smuko matu dienām.
  • ELIĒR Cellfood BB krēms / Sedzošākus tonālos krēmus tagad izvelos tikai pasākumiem un svētkiem. Šis BB krēms ļoti iepaticies un priecē, ka der arī gaišas ādas īpašniecēm.
  • Panthenol forte ziemas krēms / Tuvākajā laikā uzrakstīšu par šo krēmu atsevišķu atsauksmi, bet nu - ļoti labs krēms aukstajam laikam.
  • Rival de Loop acu krēms ar zaļo tēju / Teikšu kā ir - par acu krēmiem man sajēga maza, zinu tikai to, ka vajadzētu lietot un, cik esmu mēģinājusi - atšķirību neredzu :D Bet šo esmu iemīļojusi no rītiem (kas gan tagad man ir ap 12:00-13:00, bet es labošos, jo tā nevar turpināt), jo tas ir viegls un tam ir neliels atvēsinošs efekts, kas nomierina mazo, bet tomēr esošo pietūkumu acu zonā.
  • essence eye blender / Viegla, forša, lēta otiņa acu ēnu pludināšanai. Kā man patīk teikt - muļķu droša, tātad piemērota arī tādām neprašam kā man :D
Kas jums iepaticies šajā mēnesī? Vai kaut kas no maniem favorītiem lietots? Kā patika/nepatika?

1 komentārs

  1. Aussie 3 minūšu maska man ir must have! Vispār esmu ļoti iemīļojusi šo zīmolu, maniem matiem ļooti patīk :) Hmm, būs jāpievērš uzmanība Essences otiņai, man gan ir cita pludināšanas otiņa no Essences, liekas ļoti asa, gribas kaut ko mīkstāku, varbūt šī tāda būs!
    Man tāpat ar acu krēmiem :D

    AtbildētDzēst