KOSMĒTIKAS FAVORĪTI / AUGUSTS


  • L'Oreal Paris ELVITAL Extraordinary Oil leave-in krēms matiem / sīkāk izteicos ŠEIT 
  • Dzintars NIGHT Opera EAU DE PARFUM / ļoti īpašs aromāts, nebūs domāts visām, bet man ļoti, ļoti patīk un esmu saņēmusi daudzus komplimentus
  • Maybelline MASTER contour stick, 01 Light / Manuprāt, ļoti ērts produkts, augustā tika lietots gandrīz katru dienu, kad izgāju ārpus mājām
  • essence "lights of orient" highlighter stick, 01 golden gate to orient / es tikai salīdzinoši nesen esmu sākusi iepazīt izgaismotāju pasauli. Šim, priekš savas cenas, nav ne vainas. 
  • L'Oreal Paris Super Liner Perfect Slim, BLUE / Šis tagad piestāv manu zilo matu pusei, bet tas nav vienīgais iemesls, kāpēc tas man iepaticies. Noturīgs un nesmērējas (ja ļau kārtīgi nožūt pēc uzklāšanas), ērts flomasterveida aplikators, kas ļauj uzvilkt glītu līniju (sākumā nedaudz jāpiešauj roka, bet, ja es varēju, tad var jebkurš :D ), manos kosmētikas krājumos atrodas 3 mēnešus un nav vēl izžuvis (iepriekš bijusi negatīva pieredze ar citiem laineriem)
Kas jums īpaši iepaticies augustā? Vai kaut kas no manis pieminētā lietots? Kā patika? 

1 komentārs

  1. Maybelline zīmulis gaišajā tonī izskatās uz rokas diezgan labi un 'pareizi', īpaši salīdzinājumā ar L' Oreal krēmīgo konturējošo paleti, kas, manuprāt, ir liels liels fail. Būtu interesanti pamēģināt uz sejas:)

    AtbildētDzēst