IZTUKŠOTAIS DESMITNIEKS #13



  • Dermosil faces mitrinošs krēms RICH / atsauksme šeit , ļoti patika, vasarai iegādājos krēma LIGHT versiju
  • Garnier Aqua Bomb mitrinoša maska - drāniņa / forša. efekts īslaicīgs, bet bija, labprāt izmēģināšu pārējās versijas
  • Garnier acu kosmētikas noņēmējs / jau vairs nezinu, cik iepakojumus šī līdzekļa esmu izlietojusi. Ar "niknāku" make-up galā netiek, bet ikdienai ir ok. Varbūt kādreiz nopirkšu vēl.
  • Garnier mineral anti-perspirants ar tējas koka eļļu / metu ārā puspilnu, jo man galīgi nederēja. Jocīga sajūta padusēs un likās, ka nevis nomāc sviedru aromātu īpaši stresainā dienā, bet to pastiprināja, visu laiku jutu, ka dīvaini ožu, metu ārā, fuj :(
  • Garnier attīrošs divfāžu micelārais līdzeklis / sākumā ļoti patika, tad sāka apnikt, pudele liela, beigu beigās izlietoju. Varbūt kādreiz uz atlaidēm  nopirkšu vēl, jo pilnā cenā nav tā vērts.
  • Oriflame Wellness uztura bagātinātājs* / iepakojums satur 21 atsevišķu paciņu, kurā katrā ir 2 Omega 3 kapsulas, multivitamīnu un minerālvielu tablete un Swedish Beauty Complex Plus kapsula. Godīgi izdzēru visu kursu, varbūt tikai likās, bet kaut kādas izmaiņas bija. Tagad maksimāli cenšos uzņemt visu labo no sezonas augļiem un dārzeņiem, ziemā gan varbūt pasūtīšu atkārtoti. 
  • FRESH JUICE Tiramisu vannas putas / Vesels litrs vannas putu, pietiek apmēram 15 vannošanās reizēm, ja patīk Tiramisu kā tāds, tad iesaku izmēģināt, āda pēc vannošanās paliek maiga, maiga, jo putas satur piena proteīnu. Maksāja mazas naudiņas, kā jau gandrīz viss "Multiluksā".
  • L'Occitane roku krēms ar neroli un orhideju aromātu / sajūtu produkts, nav no mitrinošākajiem krēmiem, bet ikdienai ir ok. Labprāt nopirkšu ar kādu citu aromātu, jo L'Occitane veikaliņos ir paliela izvēle. 
  • Catrice Camouflage konsīleris 020 / Zinu, ka daudzām šis MUST konsīleris. Bet es mocīju, mocīju, tā arī līdz galam neizmocīju. Aromāts man likās par stipru un es to jutu vēl ilgi pēc uzklāšanās, tas "staigāja" pa ādu un oksidējoties mainīja krāsu. Nepatika. :( Ar jaunāko konsīlera versiju/toni iet mazliet citādāk, bet tāpat nav tas, ko gribu. 
  • Batiste sausais šampūns brunetēm* / Pati nekad nebūtu pirkusi, bet man uzdāvināja testēšanai un izdomāju pamēģināt, kaut arī neesmu brunete, bet mani mati ir tumši. Ļoti patika, jau iegādājos sev jaunu iepakojumu. Vienīgi jāuzmanās, jo tas izsmidzinās tumšs un var gadīties nosmērēt pieri, galvas un roku ādu :D


Vai kaut kas no pieminētā lietots? Kā patika/varbūt nepatika?


Seko bloga jaunumiem FACEBOOK un INSTAGRAM

Ar * atzīmēti testa produkti vai dāvanas no uzņēmumu pārstāvjiem. Manu viedokli par produktu tas neietekmē

2 komentāri

  1. Man arī nepatīk visu izslavētais Catrice konsīleris :( Bet tā jau ir, ka nevar viss derēt visiem..

    AtbildētDzēst
  2. Klau, bet Tev priekš gaišās ādas Catrice konsīleri 020 nebija tumšu? Es viņu izmantoju tikai sīkumu koriģēšanai, jo zem acīm tur pa tumšu, tāpēc lietoju 010 vai 005. Bet man vispār nenormāli patīk Catrice konsīleris ;) Skaidrs, protams, ka katram savs!

    AtbildētDzēst