IZTUKŠTAIS DESMITNIEKS #61 : DEKORATĪVĀ KOSMĒTIKA

  1. Maybelline The Rock Nudes acu ēnu palete / Biju ļoti vīlusies paletē. Sākumā melnais tonis vienkārši izkrita ārā neilgi pēc iegādāšanās, pārējo toņu kvalitāte ļoti vāja, tāpēc bieži pēc tās rokas nesniedzās. Metu ārā gandrīz nelietotu.
  2. AVON Mark Glow on izgaismojošs līdzeklis sejai / Šim jau sen vajadzēja doties prom, jau sen beidzies termiņš. Pašam produktam nebija ne vainas, ja patīk šķidrie izgaismotāji, tad ar šo var panākt jauku mirdzumu, tāpat var arī izmantot kā izgaismojošo bāzi zem tonālā vai piejaukt klāt tonālajam. Vienīgi šeit jāuzmanās, man ir aizdomas, ka produkts var izsaukt ādas reakciju.
  3. NYX Can't Stop Won't stop pilnas sedzamības tonālais krēms, tonis "Porcelain" / Viens no maniem mīļākajiem tonālajiem krēmiem, ja to lieto pareizi. Pirms uzklāšanas noteikti kārtīgi jāattīra un jānoskrubē seja, kā arī jālieto mitrinoša bāze, pretējā gadījumā krēms neklāsies kā vajag un izcels katru sauso vietu uz sejas (tātad sausas ādas īpašniecēm šis krēms noteikti nederēs). P.S. Korķītis ir zaļš, jo man kaut kur ātri vajadzēja sajaukt krāsu, kad veidoju apsveikumu :DDD
  4. NYX soft matte lip cream, tonis "Toulouse" / Viens no visu laiku mīļākajiem lūpu produktiem (tieši šis tonis), ja negribu uz lūpām neko košu un ar lūpu balzamu/spīdumu ir par maz, tad parasti izvēlos šo. Noturība vidēja, taču produkts kā tāds mani ļoti apmierina un vietā jau nopirkts jauns iepakojums.
  5. NYX #thisiseverything lūpu eļļa / Forša, ja prasās pēc vieglas mitrināšanas, ļoti patika kā izskatās uz lūpām, taču efekts ļoti ātri pazūd. Šobrīd esmu atradusi līdzīgu, bet barojošāku un noturīgāku produktu no Avon.
  6. H&M Precision sponge / Kā es visu laiku smejos - šis ir kvalitatīvākais tekstila gabals, ko var atrast H&M :D Man patīk sūklīša izmērs un ērtā lietošana. Ir nopirkts jauns. Nezinu, vai vēl pieejams, vienmēr grūti atrast. (Es gan arī reti H&M eju, nav vajadzības).
  7. Karl Lagerfeld + model co lūpu spīdums tonī "tango" / Foršs iepakojums ar led gaismiņām, kas stilīgi izskatās un ļauj produktu uzklāt arī pustumsā. Tonis vasarīgs. Produkts viegli lipīgs (kā jau spīdumi). BET tas smird. Tam ir tik ķīmiska smarža un garša, ka es to nevarēju paciest vairāk par dažām uzklāšanas reizēm, tāpēc tas lido miskastē. Žēl, bet neko darīt.
  8. L'Oreal Paris False lash telescopic skropstu tuša / Ar šo tušu varu panākt visgarāko skropstu efektu. Pirku iepriekš un noteikti pirkšu atkārtoti, ja būs tāda nepieciešamība.
  9. Catrice Dewy-ful lips lūpu sviests "DEW you care?" / Foršs spīdums, kas vienlaicīgi arī baro lūpas tā sastāva dēļ. Nezinu, vai man gadījās brāķēts iepakojums, vai visiem tā notiek, bet produkts reizēm tika ārā no iepakojuma (pie korķīša), tāpēc to nevarēja nēsāt līdz somiņā, lai nesasmērētu citas lietas.
  10. Maybelline VIVID hot lacquer "Obsessed" / Varbūt ar šo produktu man beigsies vēlme pirkt violetus lūpu produktus, labi zinot, ka tiem īsti nekad neizdodas panākt tādu formulu, lai tie vienmērīgi klātos un izskatītos labi arī uz lūpām. Šim ir ļoti skaists tonis, taču uz lūpām - katastrofa! Man gan patika produkta aplikators un varbūt es pamēģinātu citu toni, bet, līdzīgi kā ar model co spīdumu - tas smird. 
Tas šoreiz viss. Man joprojām ir ļoti daudzi tukšie/līdz galam neizlietotie produkti, par kuriem jums pastāstīt. Es it kā gribēju vienkārši visu izmest un neko nerakstīt, bet tikai no šāda tipa rakstiem pati saprotu, kas man tiešām ir paticis un ko ieteiktu citiem, kā arī ko es vairs negribētu nekad pirkt un neieteiktu arī citiem lieki tērēt naudiņu. 

Nav komentāru