IZTUKŠOTAIS DESMITNIEKS #63 : MULTILUKSS

Esmu atkal iztērējusi un sakrājusi 10 produktu iepakojumus, kas nopērkami Multilukss veikalos. Šoreiz starp tiem ir vairāki interesanti produkti, kādus iepriekš nebiju lietojusi, kā arī vairāki, kuri noteikti atgriezīsies manos kosmētikas plauktiņos. Atkārtoti noteikti nepirkšu vannas sāli, jo tā aromāts man bija par stipru (kas man mīnuss, citiem pluss, protams).

  1. Čistaja ļinija BB krēms 10in1 / Pati šādam krēmam noteikti nebūtu pievērsusi uzmanību, bet veikala pārdevēja pastāstīja, ka pircēju vidū tas ir ļoti iecienīts. Precīzi neatceros, bet man šķiet, ka cena bija ap 1 eur. Krēms ir interesants ar to, ka ne tikai mitrina, pabaro un piešķir ādai veselīgu mirdzumu, bet arī pielāgojas sejas ādas tonim. Man likās, ka tas man pavisam neder, jo šķita, ka tas ir krietni par tumšu, tomēr pēc neilga laika tas transformējas. Krēma patēriņš ir neliels, jāuzklāj pavisam nedaudz. Kā jau BB krēms, lielākas nepilnības tas nemaskē, bet kopumā ādas toni izlīdzina, tāpēc noteikti patiks, ja sejas āda ir normāla, bez izteiktām nepilnībām, vai, ja gribas vieglu izskatu. Es parasti lietoju krēmu kopā ar konsīleri, nomaskējot redzamākas pumpiņas. Perfekts no-makeup - makeup look.
  2. Čistaja ļinija gels dziļai ādas attīrīšanai problemātiskai ādai / Biezs gels ar uzmundrinošu aromātu. Attīra un atsvaidzina sejas ādu. Var viegli kņudināt, jo sastāvā cinks. Neesmu pētījusi, bet man šķiet, ka lielākā iepakojumā nav pieejams, taču man šīs bija ideāls iepakojums līdzņemšanai izbraukumos.
  3. BelKosmeX Tīrs prieks maska ietīšanai gludai un tvirtai ķermeņa ādai* / Multiluksā ir pieejamas divas kosmētikas līnijas, kuras paredzētas lietošanai pirtī, taču daudzus produktus mierīgi var izmantot arī vannas istabā. Šis produkts man šķita interesants, jo neko tamlīdzīgu iepriekš nebiju lietojusi. Želejveida maska paredzēta ķermenim, tā jāuzklāj uz attīrītas ādas un jāveic ietīšana ar plēvi. Biju pārsteigta par rezultātu, jo āda kļuva ļoti gluda un zīdaina, efekts saglabājās vēl kādu laiciņu. Maskai ir saldens, svaigs aromāts, nedaudz jūtams medus.  Var uzrīkot kārtīgu SPA procedūru mājās. Ja ir baigais slinkums tīties plēvē, var vienkārši to uzklāt uz ķermeņa, nedaudz paturēt un tad noskalot, efekts būs, bet ne tik izteikts. Par masku un citiem līnijas produktiem esmu rakstījusi ŠEIT
  4. BelKosmeX Tīrs prieks Šampūns*
  5. BelKosmeX Tīrs prieks kondicionieris ar propolisa ekstraktu visiem matu tipiem* / Ja no šampūna gaidat vien to, lai mati būtu tīri, tad ar šo pilnībā pietiek. Ja zināju, ka mati nav jāveido, tad mazgāju galvu ar šo komplektu, jo galvas āda un mati tika attīrīti, galvas ādu nekairināja un ar to arī pilnībā pietiek ikdienas skrējienā. Budžetam arī ļoti draudzīgi.
  6. Vitamin Bio Beauty krēmveida skrubis "Zaļā tēja" / Patiks, ja jums nepatīk asie skrubji, jo skrubējošās daļiņas ir ļoti mazas un gandrīz nejūtamas, tomēr ir jūtams, ka ādu attīra un pabaro. Man patika uzmundrinošais aromāts.
  7. Shary 3in1 māla auduma maska ar serumu un zaļajiem māliem* / Par šo masku vairāk uzrakstīju instagram ierakstā ŠEIT Man likās ļoti interesants auduma un māla maskas apvienojums vienā produktā. Maska pieejama vairākās versijās, tāpēc labprāt izmēģināšu arī citas.
  8. Dolce Vero Jūras sāls vannām "Tiramisu"/ Vannas sāls kā vannas sāls, patiks īstiem saldummīļiem, jo saldais aromāts man brīžiem šķita pat pārāk šķebinošs
  9. BIOworld Secret life detox terapija - vitamīnu kokteilis sejai* / Man reizēm patīk ierasto krēmu vietā pamēģināt sejas kopšanas līdzekļus kādā citā formātā. Šajā iepakojumā ir 7 stikla pudelītes ar emulsiju. Šo produktu var lietot kursa veidā - man viena pudelīte pietika divām reizēm, tātad vienai dienai - rītā un vakarā, kopā nedēļai. Vai arī pēc vajadzības. Lietoju pavasarī, kad sejas āda bija īpaši niķīga. Nekāds brīnumlīdzeklis, bet ļoti patīkams uz ādas un pēc kursa iziešanas sejas āda tiešām kļuva svaigāka un izskatījās veselīgāka.
  10. Fresh Juice vannas pērlītes ar ķiršiem un granātābolu* / Ļoti patika šis vannas līdzeklis tieši formāta dēļ. Konkrēti šīs iekrāsoja ūdeni rozīgi sarkanā tonī un klāt bija zeltaini spīdumiņi, kas neilgi palika uz ādas. Vannošanās kļūst maiga un patīkama. Tagad iegādājos sev baltās pērlītes ar frēzijām un kokosriekstu. Ja nemaldos, tad bija vēl trešā versija ar medu.
   Seko bloga jaunumiem FACEBOOK un INSTAGRAM

Seko veikala MULTILUKSS jaunumiem FACEBOOK un INSTAGRAM

Ar * atzīmēti testa produkti vai dāvanas no uzņēmumu pārstāvjiem. Manu viedokli par produktu tas neietekmē

Nav komentāru