ATRASTS MULTILUKSĀ #6: "Tīrs prieks" līnija pirtij

 Hei, hei! Šoreiz vēlos jums pastāstīt par dažiem produktiem no Baltkrievijas firmas "BelKosmeX" līnijas "Tīrs prieks" jeb "Чистое удовольствие". Līnija paredzēta lietošanai pirtī, taču to noteikti var lietot arī mājās, kā to darīju es. Visa līnija ir ļoti meitenīgos iepakojumos, es izmēģināju sejas un ķermeņa skrubi, ķermeņa masku ietīšanai, sejas masku attīrīšanai, kā arī sejas masku - drāniņu lietošanai pēc pirts procedūrām. Vēl Multiluksa plauktos manīju biezās ziepes, ķermeņa krēmu, ja nemaldos, bija arī matu kopšanas produkti. Firmai ir vēl viena līnija pirtij "С Легким Паром!", ar ļoti amizantiem zīmējumiem uz iepakojumiem, var aplūkot ŠEIT , no šīs sērijas es izmēģināju detoksa sejas masku, varbūt jau redzējāt mana bloga instagram kontā ŠEIT Maska man ļoti patika, tāpēc labprāt izmēģināju vairākus citus produktus no firmas BelKosmeX. Manas domas par tiem lasi tālāk :)


Sejas un ķermeņa skrubis uz maltās kafijas bāzes.*

Maltā kafija rūpīgi un saudzīgi atloba apragojušās šūnas, aktivizējot ādas maiņas procesus. Viršu, cigoriņu ekstrakti lieliski baro un mīkstina, salabājot ādu pievilktu un elastīgu. Lietošana : uzklāt skrubi uz mitras ādas, pamasēt dažas minūtes, noskalot ar siltu ūdeni. 

Ļoti burvīgs skrubis! Tik garšīgi smaržo pēc kafijas, ka pat gribējās to apēst :D Sastāvā esošie kafijas biezumi ir pietiekami stipri, lai kārtīgi noberztu ķermeni, bet arī pietiekami maigi, lai varētu lietot skrubi uz sejas. (Sausai ādai diez vai, taču man ir taukaina āda un es to ļoti neberzēju, tikai ar maigām kustībām piespiedu sejas ādai). Pēc lietošanas āda kļūst ļoti maiga un pabarota, ka man pēc skrubēšanās pat neprasījās uzklāt ķermeņa krēmu. Ja esi kafijas aromāta mīlis, noteikti izmēģini!









Maska ietīšanai gludai un tvirtai ādai.*

Kofeīns veicina figūras apjomu samazināšanos problēmzonās (vēders, gurni, sēža). Dabīgs medus nodrošina ādas šūnām nepieciešamo barošanu un mitrināšanu. Pīlādžu, miltenes un ālantes ogu ekstrakti aktivizē šūnu detoksikācijas procesu, saglabājot ādu tvirtu un jaunu. Lietošana: uzklāt uz tīras ādas problēmzonās, pēc vēlēšanā ietīt pārtikas plēvē, pēc 20-25 minūtēm nomazgāt. 

Arī šis produkts vienkārši fantastiki smaržo! Pēc augļiem ar medu (man parasti nepatīk medus aromāts kosmētikas produktos, bet šeit tas ir ļoti mierīgs un harmonisks). Masku esmu lietojusi pāris reizes uz vēdera un gurniem, par efektu ilgtermiņā nemācēšu vēl teikt, bet noņemot plēvi un noskalojot gelveida masku, es biju sajūsmā par to cik tvirta, maiga un patīkama pieskārieniem bija kļuvusi mana āda. Tajā brīdī gribēju pasludināt visu ķermeni par problēmzonu un ietīties plēvē līdz ausīm :DD Jā, man tiešām ļoti patīk šis produkts.





Sejas maska delikātai attīrīšanai un ādas mirdzumam

Baltie māli, kam piemīt spēja absorbēt tauku un apmaiņas vielu pārpalikumus, dziļi attīra un lieliski atveseļo ādu, nodrošina intensīvu detoksifikācijas efektu. Bagātinot ādu ar vērtīgiem mikroelementiem, tā veicina kologēna sintēzi, izlīdzina grumbiņas, padara ādu tvirtu un elastīgu. Zaļie māli efektīvi matē un saudzīgi balina ādu, izlīdzinot sejas ādu un piešķirot tai svaigumu un mirdzumu. Ārstniecības augu ekstrakti (lakricsakne, malva, un sausserdis) sniedz tonizējošu iedarbību, veicina ādas šūnu reģenerāciju, atjaun no ikdienas stresu sekām un rezultatīvi pasargā no priekšlaicīgas novecošanās. Lietošana: uzklāt uz attīrītas sejas, kakla un dekolte ādas (izņemot ādu starp acīm) Pēc 10-15 minutēm nomazgāt maskas pārpalikumu ar vēsu ūdeni. Uzklāt sejas krēmu. 

Šī būs viena no tām retajām maskām, kuru tiešām izlietošu līdz tūbiņa būs pavisam tukša. Tā ir gandrīz bez smaržas, uz sejas sakalst kā jau visas māla maskas, bet ne tā, ka sāp. Kopš lietoju masku regulāri, esmu pamanījusi labas izmaiņas sejas ādas stāvoklī. Ja patīk mālu maskas, izmēģini, maskai ir smieklīgi maza cena, tāpēc nebūsi zaudētājos arī, ja nepatiks. Kad nav slinkums, veicu tvaika procedūru sejai ar kādu ārstniecības augu tēju un tikai tad uzklāju masku. Protams, efekts tad ir vēl labāks, tāpēc šī maska ir ideāli piemērota pirtij.

Sejas maska kopšanas noslēgšanai pēc pirts procedūrām.

Nodrošina komfortu sakarsušai ādai pēc pirts procedūrām, izlīdzina sejas krāsu, aizver poras,intensīvi mitrina, pasargā no savilktības sajūtas un lobīšanās. Pateicoties reģenerējošai un vitamizējošai iedarbībai palīdz izlīdzināt sīkas grumbiņas, atgriezt ādai tonusu, piešķir svaigumu un mirdzumu. Lietošana: atveriet iepakojumu, izņemiet masku un uzklājiet uz attīrītas ādas. Noņemiet pēc 15-20 minūtēm. Šķidruma pārpalikumus iemasējiet ādā ar pirkstagliem. 

Šī tiešām varētu būt superīga maska pirts noslēgumam. Arī man patika pēc relaksācijas ļoti karstā vannā. Tai ir maiga, neuzbāzīga smarža, pietiekami biezs materiāls, šķidrums netecēja uz visām pusēm, kā mēdz notikt ar citām drāniņmaskām. Patīkami atvēsināja, nomierināja  un tonizēja ādu. Pēc noņemšanas un atlikuma iemasēšanas ādai bija patīkama tvirtuma sajūta. Reti gribu pirkt kādu drāniņmasku atkārtoti, jo viņas visas ir gandrīz vienādas, bet šī noteikti būs viena no tām, kuru nopirkšu atkārtoti. Vienīgais, kam es varētu piesieties - forma, tā ir plata uz sāniem, bet vismaz nekrita un nešļuka nost, kur es to uzliku, tur tā palika līdz noņemšanai.



Tā izskatās ķermeņa maska un skrubis. Kārdinoši, ne? :D


Kopumā esmu ļoti apmierināta ar izmēģinātajiem produktiem, noteikti paskatīšos, kas vēl man varētu patikt gan no šīs, gan otras līnijas pirtij. Mana mamma jau zina, ko labprāt uzdāvinās savām kolēģēm, kuras bieži iet pirtī.

Produkti nopērkami veikalos Multilukss, par ļoti patīkamām un maciņam nekaitīgām cenām, kā vienmēr.



Vai ej pirtīs? Vai izmanto kādu speciālo kosmētiku? Varbūt jau ir izmēģināts kāds produkts no manis pieminētajiem? Padalies komentāros!












Seko bloga jaunumiem FACEBOOK un INSTAGRAM
Seko veikala MULTILUKSS jaunumiem FACEBOOK un INSTAGRAM

Ar * atzīmēti testa produkti vai dāvanas no uzņēmumu pārstāvjiem. Manu viedokli par produktu tas neietekmē


Nav komentāru