Iztukšotais desmitnieks #3


  • Palette DELUXE matu krāsa, 678 Ruby Red / Jā, esmu kļuvusi par sarkanmati, krāsai nav ne vainas un tonis ir tieši tāds, kādu gaidīju. Nekādu ilgo noturību negaidu, jo diemžēl visas Drogās nopērkamās sarkanās matu krāsas ātri izmazgājas, vai varbūt es kļūdos? / Pirkšu atkārtoti. 
  • GARNIER FRUCTIS GROW STRONG kondicionieris
  • GARNIER FRUCTIS GROW STRONG šampūns / Abi labi, smaržo svaigi, attīra labi, taču man ar visiem Fructis šampūniem ir tā, ka mati ātri pierod un apmēram puspudelē tie sāk pēc mazgāšanas ātrāk taukoties. Nekādas izmaiņas matu stiprumā arī nemanīju. Bija ok, bet atkārtoti nepirkšu
  • mades RECIPES FRUITY FESTIVAL cukura skrubis ķermenim / Ļoti salda, spēcīga, cukurota smarža, man patika. Nav ļoti ass, tāpēc, ja esat asu skrubju piekritēji - nederēs. Iespējams, ka pirkšu atkārtoti, citu smaržu. 
  • Aussie dziļas iedarbības 3 minūšu balzāms / Nu, ko lai saka, dārgs, ļoti smaržīgs kondicionieris :D Itkā bija ok, bet tomēr gaidīju kaut ko mazliet vairāk. Atkārtoti nepirkšu.
  • Garnier Fructis Thick & Gorgeous Blow out krēms matiem, kas nav jāizskalo. / Foršs, tiešām varēja just kaut kādu atšķirību, ja mati tika žāvēti un veidoti ar karstajām ierīcēm pēc tam, kad tika lietots šis krēms. Iespējams, ka pirkšu atkārtoti. 
  • Garnier NEO antiperspirants / Jaunais apļveida uzgalis patiešām labs! Visādi citādi - ne ar ko neatšķirās no citiem Garnier antiperspirantiem. Šim man īpaši patika smarža. Labāku aizsardzību nesagaidīju. Nekas. Iespējams, ka pirkšu atkārtoti. (uz atlaidēm, jo cena priekš antiperspiranta šķiet par lielu)
  • Čistaja Linija Fitodezodorants-antiperspirants / Šie mūsmājās jau pabijuši dažādos aromātos, tiks pirkti atkārtoti, jo priekš savas zemās cenas darbojas ļoti labi. 
  • MAX FACTOR Face Infinity  All Day Flawless 3 in 1 warm almond 45 / Ļoti patika! Man gan gaišākais tonis ir nedaudz par tumšu, bet vakara iznācieniem vienmērīgi uzklājot der. Vasarai par smagu, ja būs vēl pieejams, pirkšu atkārtoti rudenī.
  • Maybelline Baby Lips Peach kiss / Arī pamanījāt līdzību ar skrubja iepakojumu? :D Pievienojos tiem, kas par Baby Lips nav baigajā starā, taču šis starp visiem mēģinātajiem likās visforšākais. Iespējams, ka pirkšu atkārtoti. 


3 komentāri

  1. Facefinity tonālais noteikti nekur nepazudīs :) Man arī patīk, bet nešķiet smags. Katram jau savādāk āda reaģē. :)

    AtbildētDzēst
  2. Man Aussie slavenais 3 minūšu rekonstruktors arī neiepatikās. Parastais viņu kondicionieris bija labāks.

    AtbildētDzēst
  3. Man gan Aussie 3 minūšu kondicionieris ir favorīts, pērku jaunu, tiklīdz beidzas iepriekšējais! Maniem matiem uzreiz bija redzams un jūtams rezultāts! :) un jā - smarža ir superīga :D :)

    AtbildētDzēst