Iztukšotais desmitnieks #5


  • DOVE go fresh barojoša dušas želeja ar vīģu un apelsīnu ziedu aromātu / Lai arī cik ts neliktos dīvaini, ar DOVE dušas želejām iepazinos pavisam nesen, un noteikti uz turpmāku draudzību. Labi puto, ādu nesausina, šai konkrētajai arī aromāts patika. Iespējams, ka pirkšu vēl. 
  • DABBA piparmētru ziedūdens / Jau otrais izlietotais iepakojums un noteikti ne pēdējais. Vasarai vispār ideāls. Vēl es mēdzu šo turēt pie gultas un tad, kad nekādi nevarēju pamosties, jo nācās strādāt 11-14h maiņas 3-5 dienas pēc kārtas. Pastiepu roku, iešpricēju sejā un cēlos augšā :D 
  • Dr. Sante sprejs matiem ar argana eļļu un keratīnu / Ļoti feins sprejs matiem ar patīkamu smaržu, parasti pūtu nedaudz mitros vai sausos matos pēc mazgāšanas. Mati kļūst mīkstāki, vijīgāki un tos ir vieglāk izķemmēt. No šīs sērijas man patika arī šampūns un matu maska. Pozitīvi, ka šiem līdzekļiem, kā jau gandrīz visiem Multilukss veikalos atrodamajiem, ir maciņam draudzīgas cenas. Iespējams, ka pirkšu vēl. 
  • Lady Caramel spēcīgas iedarbības depilācijas krēms / Vēl viena Multilukss pērlīte, jau esmu izteikusies šeit Izmēģināšu citas versijas. 
  • Dr. Sante sprejs kājām / Jau vairs neatceros, kurš iepakojums, arī izteicos šeit un pirkšu vēl.
  • L'Oreal NUDE MAGIQUE Cushion / Šis mazulītis iekļuva jūnija favorītos. Uz sejas "darbībā" redzams šeit. Vasarai bija ok, ja līdz nākamajai vasarai neatradīšu neko foršāku, iespējams, ka nopirkšu atkārtoti. 
  • LUSH sejas maska "DON'T LOOK AT ME" / nomētājies tukšs trauciņš, no kura laiks atvadīties, jo LUSH vairs nav LV (šņukšņuk) Par masku - forša, atsvaidzinoša, uzmundrinoša un jautra, jo elektrozilā krāsa uzjautrināja gan mani, gan ģimeni, gan kaimiņus :D
  • ORLY nagu laka "LUXE"
  • un ORLY nagu laka "STAR SPANGLED" / Man ļoti patīk ORLY nagu lakas izpildījuma ziņā un tas, ka tām pieejamas mazās pudelītes, jo es nekad nevaru paspēt iztērēt lielās, pirms tās sakalst :( Šoreiz arī sarkano laku metu ārā puspilnu :( Sarkanajā "STAR SPANGLED" ir sīki spīdumiņi, kas netraucē noņemšanai, manuprāt ideāla laka Ziemassvētku laikam. Zelta "LUXE"atkal piestāvēs vakara pasākumiem un Jaunajam gadam. (Uhh, kā uzreiz sagribējās svētkus.) "LUXE" labprāt iegādātos vēl, par "STAR SPANGLED" padomāšu. 
  • ELIĒR cellfood acu krēms / esmu iemīļojusi ELIĒR zīmolu, par dažiem produktiem jau izteicos šeit un šeit , par dažiem sīkākas atsauksmes ir tapšanas procesā. Par acu krēmu - viegls un nekādas pretenzijas neizraisīja, bet kā jau esmu minējusi iepriekš - es acu krēmus kā tādus nesaprotu, tāpēc nevaru komentēt par tā iedarbību. 

Kas no manis pieminētā lietots, kā patika? 
Seko bloga jaunumiem FACEBOOK
un INSTAGRAM

3 komentāri

  1. Dr.Sante argāna eļļas sērijas matu maska arī man starp favorītiem :]

    AtbildētDzēst
  2. Man lush produkcija ne pārāk patika, tpc ne jau tā, ka prieks, ka aizvērās, bet īpaši arī neskumstu

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Katram savs :) Neteiksim, ka man baigā traģēdija, bet tomēr patika tie veikaliņi un bija jau daži favorīti starp produktiem..

      Dzēst