Ko ir vērts pasūtīt no Oriflame? #1 - Milk&Honey Gold līnija


Ar Oriflame kosmētiku esmu pazīstama jau ļoti sen. Domāju, ka katra vismaz kādreiz ir pasūtījusi kaut ko no kataloga caur konsultantu - draudzeni, kolēģi, varbūt māsu. Jau kādu laiciņu pasūtīt kosmētiku no oriflame.lv ir pavisam vienkārši. Gluži kā internetveikalā, piereģistrējies, šķirsti virtuālo katalogu, uzreiz izvēlies produktus, apmaksā un saņem tos sev ērtā veidā! Vairs nav jāmeklē konsultants iemīļotās lūpu krāsas vai kāda cita produkta dēļ. Vēl labāk - arī klientiem pienākas privilēģijas un preci var iegādāties vēl izdevīgāk!  Pagājušā gada nogalē man izveidojās jauka sadarbība, tāpēc, ja seko man instagram,redzēji manu pasūtījumu. Starpcitu, man šķiet, ka laika gaitā ir ievērojami cēlusies gan Oriflame kosmētikas kvalitāte, gan klientu serviss, kas ir tikai apsveicami. Šo rakstu sērija noteikti turpināsies, ņemot vērā, ka man ir vēl daudzi gan pašas pasūtītie, gan uzņēmuma dāvinātie produkti. Nolēmu padalīties ar saviem iespaidiem par patiešām foršiem produktiem, šoreiz par Milk&Honey GOLD līniju. 

Parasti man medus smarža kā tāda nepatīk un arī kosmētikas produktos tā nav starp favorītiem, bet šīs sērijas produkti pēc medus smaržo minimāli. Man smarža šķiet patīkama (gaumes jautājums, protams). Visi produkti smaržo ļoti līdzīgi un arī smaržas intensitāte visiem produktiem ir līdzīga.

Milk&Honey Gold mitrinošs dušas krēms
Pilnībā atbilst kataloga aprakstam: "Bagātīgs dušas krēms ar organiskas izcelsmes piena un medus ekstraktiem. Maigi attīra un mitrina." Nesavelk un nesausina ādu, patīkams produkts dušai.

Milk&Honey Gold ziepes
Ziepes kā jau ziepes. Bet arī šīm nepiemīt tā izteikti velkošā pēcsajūta, kāda mēdz būt citām ziepēm.
 

Milk&Honey Gold nogludinošs skrubis rokām
Man reizēm patīk pamērcēt rokas kādā lutinošā vanniņā, tad uzklāt šo skrubi, paturēt kādu laiciņu un tad noskalot. Skrubējošās daļiņas nav ļoti asas, kas man patīk. Pats skrubis ir krēmveida, tāpēc var just, ka pēc kāda laika roku āda ir pabarota, jo kaut kāda daļa krēma iesūcas ādā.
 
Milk&Honey Gold barojošs krēms rokām un ķermenim
Šis varētu būt mans favorītprodukts. Krēms ir viegls, salīdzinoši ātri iesūcas, kas man ļoti patīk, jo nav liekas piepūles krēmu uzklājot un nav jāstaigā pa māju "zvaigznītē", kamēr krēms ir iesūcies. Neatstāj lipīgu kārtiņu. Forši, ka var lietot gan rokām, gan ķermenim, jo parasti ir tā, ka ķermeņa krēmi īsti nestrādā uz rokām.

Sērijā vēl pieejams ķermeņa skrubis ar cukuru, šķidrās ziepes, ķermeņa losjons, roku krēms, kā arī dienas un nakts krēmi sejas ādas kopšanai.

Līnijas produkti bieži nopērkami ar atlaidēm, piemēram, februāra katalogā liela atlaide ir ķermeņa losjonam, dienas un nakts krēmam, kā arī dušas krēmam.

Vai esat pazīstami ar Milk&Honey Gold līniju?

Seko bloga jaunumiem FACEBOOK un INSTAGRAM



*Rakstā iekļauti testa produkti vai dāvanas no uzņēmuma pārstāvjiem. Manu viedokli par produktiem tas neietekmē.


Nav komentāru