IZTUKŠOTAIS DESMITNIEKS #45,#46,#47,#48,#49,#51,#52 : DEKORATĪVĀ KOSMĒTIKA

Ok, es apbrīnoju, ja kāds šo visu tiešām izlasīs, bet tukšinieku rakstus galvenokārt rakstu sev kā atgādinājumu un publicēju, lai tie noderētu kaut vienam cilvēkam pasaulē. Nav tā, ka visi produkti ir iztērēti pilnībā, iztērēti īsā laika periodā vai krāti gadiem. Pirmo revīziju veicu gada sākumā, kad atlasīju produktus kuriem beidzies derīguma termiņš, kuri man neder vai kā citādi nepatīk. Otrā revīzija notika aprīļa beigās, kad produktiem pievienojās vēl neliels pulciņš un es beidzot saņēmos tos visus sabildēt un izmest. 

Par derīguma termiņiem: visstingrāk ievēroju skropstu tušu termiņus - nelietoju nevienu tušu ilgāk par 3 mēnešiem, pat ja uz iepakojuma norādīts ilgāks periods, tonālos krēmus/pūderus/bāzes/fiksatorus utml parasti paspēju iztērēt pirms termiņa beigām. Lūpu krāsām - ja  krāsai pēc norādītā termiņa beigām nav mainījusies konsistence, smarža, noturība un citas īpašības, tad es to vēl kādu laiku palietoju. Tāpat ar citiem krēmveida produktiem, lai gan tos es parasti arī paspēju iztērēt vai tāpat izmest pirms termiņa. Pūderveida produktiem termiņus vispār neskatos, ja tiem mainās īpašības pēc termiņa beigām, tad metu ārā, bet, piemēram acu ēnas var stāvēt gadiem un tām nekas nenotiek. 

Turpinājumā par katru produktu īsumā - kas patika/nepatika, vai pirkšu atkārtoti, utt.

PŪDERVEIDA KONTURĒŠANA/TONĀLIE/PŪDERI/KONSĪLERI
  1. Catrice cosmetics prime and fine palete konturēšanai "010 Ashy Radiance" 
  2. Catrice cosmetics prime and fine palete konturēšanai "030 Sunny Sympathy" / Konturēšanas pūderu toņi man nederēja, izgaismotāji likās pārāk viegli, pēc derīguma termiņa beigām pūderi ir mainījuši savu klāšanos, metu ārā. Catrice produkti noteikti nav slikti, ir par pieejamām cenām, zinu, ka šīs paletes patikušas daudzām, bet ne man. 
  3. L'Oreal Infaillible 24h fresh wear foundation "15 Porcelain" / Viens no foršākajiem tonālajiem krēmiem, kurus esmu lietojusi, būs piemērots taukainai ādai, sausai noteikti neiesaku. Iespējams nopirkšu atkārtoti. 
  4. Catrice cosmetics HD Liquid Coverage foundation "010 Light beige" / Man patika kā tas klājas, kā izskatās uz ādas neilgu laiku pēc uzklāšanas BET tas oksidējas un gaišākais tonis uz manas ādas kļūst par tumšu, dienas laikā pat piepūderējot sāk "staigāt" un izceļ poras.  Žēl. Izmēģināju ar dažādām bāzēm un uzklāšanas tehnikām, diemžēl tāpat bez izmaiņām.. Atkal tas pats stāsts - zinu meitenes, kurām šis ir bez maz vai TOP tonālais krēms, bet es nesadraudzējos.
  5. Catrice Cosmetics All Matt plus shine control make up / Šis nav mans ideālais tonālais krēms, bet tas ir tuvu tam, jo gaišākais tonis man der gandrīz perfekti un mani apmierina tā īpašības. Ilgnoturībai gan vajag kārtīgi sagatavot ādu uzklāšanai, kā arī piepūderēt T zonu, bet kopumā krēms foršs. Ir vietā jauns iepakojums.
  6. Oriflame Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation SPF 15 "Light Ivory"* / Biezs, sedzošs tonālais krēms, "dārgā" iepakojumā. Vajag klāt uzmanīgi un nepārspīlēt, jo uzklājot par daudz, var būt maskas efekts, uzklājot pietiekami izskatās ļoti glīti. Diemžēl tonis man ir par tumšu un varēju to izmantot tikai fotogrāfijām. Mēģinot to dabūt ārā pa taisno no pudelītes, nolauzu trubiņu (hey, tizlum) un tāpēc nav lemts, metu ārā. :D Bet normālas/kombinētas ādas īpašniecēm iesaku izmēģināt, vien jātrāpa ar toni.
  7.  Bell Smart Make-Up CC cream 020 Nude / Sens favorīts, atsauksme ŠEIT
  8. Catrice Liquid Camouflage high coverage concealer 005 Light Natural
  9. Catrice Liquid Camouflage high coverage concealer 005 Light Natural / Normāls. Palīgs nelielu nepilnību maskēšanai un uzacu korekcijai, zem acīm lietot nepatika. 
  10. essence camouflage full coverage concealer 05 Ivory / Ļoti līdzīgs catrice konsīlerim, tonis varbūt mazliet gaišāks, aplikators nedaudz lielāks un pats konsīleris biezāks, tāpēc sedzošāks. Arī nepatika lietot zem acīm. 
  11. NYX HD Finishing Powder "BANANA" / Manai ādai ir dzeltenīgs apakštonis, tāpēc neitrāls dzeltenīgs pūderis bija tieši laikā. Galvenais neaizrauties un neuzklāt par daudz, pretējā gadījumā sausinās un niezēs seja. Garo darba dienu neiztur, tāpēc prasās piepūderēt, savukārt šim mērķim iepakojums ir galīgi garām. Ikdienai ir ok. 
NYX COSMETICS
  1. NYX LIQUID Suede Cream lipstick "Cherry Skies" / Ērts aplikators, viegli uzklājama, tomēr vajag "piešauties", lai neuzklātu par daudz. Piesātināts tumši sarkans tonis. Nožūst pusmatēta, nav ūdensnoturīga (kaut arī ražotājs sola pretējo), mazliet smērējas. Nav aromāta, tāpēc garšo viegli pēc plastmasas :D Lai nu kā, šī bija mana mīļākā "teātru un svētku lūpu krāsa".
  2. NYX COSMIC METALS Lip Cream "Galactic" / Šī ir viena no TĀM lūpu krāsām, kura mani pamatīgi izbesīja. Skaists tonis, bildēs izskatās skaisti, bet tā ir absolūti "unwearable lipstick" (nevalkājama lūpukrāsa?) To ir grūti vienmērīgi uzklāt, tā izplūst, riebīgi garšo, nosmērē zobus, sakrājas kaktiņos, sāk velties un dara citas cūcības. Kā jau rakstīju - bildēm forši, bet nekam vairāk. 
  3. NYX Soft matte lip cream "Moscow" / Līdzīgs stāsts - vēl grūtāk vienmērīgi uzklāt un dara visas iespējamās cūcības + ir grūtāk noņemt normāli, jo nožūst pa pusei matēta. Arī derīga tikai bildēm (Ja sanāk uzklāt). Vienīgais pluss - smuki smaržo. Daudzām NYX lūpu krāsu kolekcijām ir tas "niķis", ka daži toņi var būt pilnīgi draņķi, bet citi lieliski, piemēram, no šīs sērijas man ļoti patīk tonis "Toulouse", kuru ir vieglāk uzklāt, tas neveļas un komfortabli nēsājas uz lūpām. ,
  4. NYX butter gloss "Strawberry parfait"*
  5. NYX butter gloss "Cupcake"*
  6. NYX butter gloss "Tiramisu" / Šeit līdzīgs stāsts, pirmie divi ir koši bārbijrozā spīdumi, kas man nepiestāv, bet Tiramisu ir glīts. Spīdumi ļoti "garšīgi" smaržo, bet kā jau spīdumi - ir mazliet lipīgi un nenoturīgi. 
  7. NYX Lingerie "Embellishment" / Ļoti skaists tonis, bet ĻOTI sausina lūpas. Noteikti nav ieteicams lietot vēla rudens/ziemas sezonā un kārtīgi pirms lietošanas jāsagatavo lūpas ar skrubi un balzamu. Arī garšo riebīgi, bet, kad nožūst - nejūt.
  8. NYX Ombre Lip Duo "Cinnamon&Spice" / Interesanta ideja, s##īgs izpildījums. Vienā galā ir izskrūvējams lūpu zīmulis, otrā - izskrūvējama lūpu krāsa-zīmulis. Viss būtu ok, ja iepakojums būtu kvalitatīvāks, zīmuļi nenolūztu un krāsas nebūtu tik līdzīgas, lai ombre efekts būtu izteiktāks. Ja nemaldos, tad šie vairs nav pārdošanā un labi, ka tā. 
  9. NYX full throttle lipstick "Kiss the dust" / Nav ne jausmas, vai šīs vēl pārdod, bet arī iepakojums bija nekvalitatīvs, jo mana lūpu krāsa nolūza kādā otrajā lietošanas reizē, bet es to saglābu un lietoju uzmanīgi par spīti tam, ka nedaudz sausināja. Tonis man patika. 
  10. NYX Matt lipstick "ML09"* / Tonis glīts - klasisks "Mauve", bet iepakojums atkal nekvalitatīvs un varēju to uzklāt tikai ar otu, jo pati lūpu krāsa kaut kur ļurinājās un to nevarēja normāli izskrūvēt un pēc tam ieskrūvēt atpakaļ. Apnika. 
  11. NYX Jumbo Eye pencil "601 Black bean"
  12. NYX Jumbo Eye pencil "625 Sparkle Nude" / Šie ir forši, lai klātu zem/virs citām ēnām, bet tā kā šādu tehniku pielietoju reti, nepaspēju daudz iztērēt pirms termiņa beigām (un šiem tiešām varēja redzēt/just, ka tie kļuvuši veci)
  13. NYX Sculpt & Highlight Brow contour "Ash Brown/Medium beige" / Tāds pats iepakojums kā Ombre Lip Duo, tāds pats s##s. Ceru, ka vairs nepārdod. 
  14. NYX Slide on, glide on, stay on & definitely turn on extreme shine eye liner (JET BLACK) / Tiešām melns, piesātināts zīmulis, klājas viegli. Par to "stay on" gan nepiekrītu, ja patīk supermelnas acis, vajag pa virsu klāt ēnas, pretējā gadījumā smērēsies.
  15. NYX Wonder pencil "LIGHT" / Nezinu, vai šo vēl pārdod, bet man ar to patika nomaskēt sīkas pumpiņas un iezīmēt apakšējo plakstiņu līniju. 
  16. NYX LIQUID CRYSTAL LINER "Crystal pink" / Tā arī nesapratu šim pielietojumu, jo uz iepakojuma bija norādīts, ka acīm lietot nedrīkst, savukārt, lai zīmētu kaut kur citur uz sejas, gliteri šķita par sīku. Nezinu, jocīgs produkts. Man šķiet, ka vairs nepārdod. 
  17. NYX Sex Bomb femme fatale acu ēnu palete / Šī palete arī vairs nav pārdošanā, bet tā bija mana pirmā saskarsme ar NYX ēnām, kas bija pozitīva, tāpēc izmēģināju arī citas zīmola ēnas. Paleti metu ārā, jo tā man ir sen, daži toņi vairs negrib klāties un visi toņi man atkārtojas citās paletēs. tāpēc bye, bye, sex bomb!
TUŠAS
  1. Maybelline Total temptation black mascara / S##s. Sākumā bija par slapju, tad pārāk ātri sakalta. Kāpēc tušām vispār vajag smaržu? Es visu dienu jutu kā man skropstas smird pēc ķīmijas un nē, nevarēja pierast. Kāpēc tušām vajag tik tizlu iepakojumu, ka stāvot mēnesi uz kosmētikas galdiņa, tas izskatās tā, itkā 3 gadus būtu trinies pa kosmētikas maciņu? Lai man piedod Maybelline, bet man nepatīk neviena viņu tuša (neviena no tām, kuras esmu mēģinājusi). Ir tādi Maybelline produkti, kuri man ļoooti patīk, bet noteikti ne šis. 
  2. L'Oreal Paris Paradise Extatic black mascara
  3. L'Oreal Paris Paradise Extatic black mascara* / ūdensnoturīgā versija / Foršas tušas (lai gan arī likās, ka pārāk ātri izžūst). Waterproof versija bija pirmā ūdensnoturīgā tuša, kuru atzinu par lietojamu (iepriekšējās pieredzes bija galīgi garām), tāpēc jau ir aizvietota ar jaunu iepakojumu. 
  4. Catrice Cosmetics Lashes to kill pro instant volume mascara / Pēc birstītes likās, ka šis varētu būt Paradise Extatic Dupe, bet tuša smērējās, bira un visādi citādi izrādījās neforša. Nezinu, varbūt īsākām skropstām derētu, bet es piekasos visām tušām un šī ir s##s, bet ne tik liels s##ds kā Total temptation.
  5. Kiko Milano Extra Sculpt Volume mascara / Mana pirmā saskarsme ar KIKO zīmolu, žēl, ka nav pieejams Latvijā. Tušai bija izcila formula, tomēr dīvainās birstītes dēļ to bija grūti uzklāt. Ja uzklāja un paralēli izķemmēja ar tīru birstīti - bija forši. Ar citu birstīti būtu tiešām laba tuša.
  6. Douglas Panoram'Eyes flexible mascara  / Interesants iepakojums, birstītes kātā iebūvēts mehānisms, kas ļauj pagriezt birstīti līdz 90­­ grādiem un piekļūt visām skropstām. Pati tuša laba, patika, bet nekas wow (neskaitot iepakojumu), diemžēl arī ātri mainīja savu konsistenci un kļuva nelietojama.
  7. Oriflame the one 5in1 Wonder Lash XXL mascara / Viena no visu laiku mīļākajām tušām, tiešām iesaku!
  8. Oriflame veryme Extenda colour mascara / Laiku pa laikam man uznāk kaut kāds trakums un vajag krāsainas tušas. Šī bija tirkīzzaļa, tiešām koša un forša. Vienīgais mīnuss krāsainajām tušām ir to īsais mūžs, jo tā tomēr nav tuša, kuru krāsot ikdienā.
  9. Oriflame veryme eye lash stylist GOLD / Šī bija nedaudz vilšanās, jo es domāju, ka varēs nokrāsot skropstas zelta krāsā (man sen bija līdzīga tuša no AVON), tomēr tuša bija balta ar zelta mirdzumiem, kas nožūstot atstāja šos zelta mirdzumus uz skropstām. Pa virsu melnajai tušai uz manām garajām skropstām izskatījās interesanti, tomēr to varēja redzēt tikai noteiktā apaismojumā. 
  10. NYX worth the hype volumizing and lengthening mascara / Vienkārši laba tuša, ar klasisku birstīti, pakuplina, pagarina, nesalipina. Nekāda haipa, bet tuša laba. 
  11. smashbox Full exposure mascara "jet black" / Ja es būtu vizāžiste, šī tuša man noteikti būtu koferī, jo tā ļauj maksimāli pagarināt un pakuplināt skropstas, neatstāj kunkulīšus, skropstas vienkārši izskatās ļoti labi, bez mākslīguma. 
  12. Dzintars Kredo Lux balzams skropstu un uzacu stiprināšanai / Izmantoju uzacu ataudzēšanai. Laikam palīdzēja. 
AVON COSMETICS
  1. AVON mark Magix prep and set spray / Mocīju un kaut kā izmocīju, bet vispār neiesaku, sastāvā alkohols, un to var stipri just smaržā. Šķiet arī, ka kairināja ādu. 
  2. AVON mark Magix face primer  / Nepārspīlējot ar uzklāšanu, normāla bāze, pretējā gadījumā velsies kunkuļos. 
  3. AVON mark cream blush stick "powder pink" / Man nepatīk krēmveida vaigu sārtumi, bet šis likās nelietojams pat, ja man tādi patiktu
  4. AVON lipstick "Latte"
  5. AVON lipstick "Lovely cherry"
  6. AVON lipstick "Tender Mauve" / Mani kaitina, ka Avon lūpu krāsām virsū nav pilnie nosaukumi un pēc tam nevar tās atrast katalogā, it sevišķi, ja mainās dizains. Visas lūpu krāsas bija krēmveida, klājās viegli, papildus mitrināja lūpas. 
  7. AVON mark liquid lip lacquer shine "love bite"
  8. AVON mark liquid lip lacquer matte "passion it"
  9. AVON mark liquid lip lacquer shine ''love spell"
  10. AVON mark liquid lip lacquer shine "redhead"
  11. AVON mark liquid lip lacquer matte "dare to be bare" / Spīdīgās formulas man patika labāk par matētajām, kopumā interesanta kolekcija, interesanti toņi, ērts aplikators, neliels iepakojums. Foršas, bet nekas pārsteidzošs. 
  12. AVON mark plump it lip gloss "clear" / Šis ir mans ilggadējais favorīts, caurspīdīgs spīdums, kas patīkami kņudina lūpas un smaržo pēc piparmētrām.
  13. AVON mark big colour shadow stick "slate"
  14. AVON mark big colour shadow stick "vanilla"  / Kaut kas līdzīgs kā NYX Jumbo pencil, šādus toņus ikdienā neizmantoju, tāpēc nomētājās, laiks atvadīties.
UZACU PRODUKTI/ACU ZĪMUĻI/BĀZES
  1. essence eyebrow designer 02 brown / Kā jau esmu minējusi iepriekš, man nepatīk uzacu zīmuļi kā suga :D
  2. essence eyebrow gel
  3. essence eyebrow gel / Ja jau esmu iztērējusi 2 iepakojumus pēc kārtas, tad tiešām patīk. Vēsi brūns tonis, ērti uzklāt. Šobrīd atkal esmu pārgājusi pie pūderveida uzacu produktiem, bet iespējams iegādāšos atkārtoti.
  4. MAX FACTOR eyefinity smoky eye pencil "black charcoal/brushed copper" / Divpusējs acu zīmulis, patika abi toņi, diemžēl termiņš beidzies un sabojājies. Bet tā tiešām ļoti labs zīmulis!
  5. Maybelline master smoky shadow-pencil / Ērts, lai uzklātu gar skropstu līniju un momentā izpludināt ar otrā pusē esošo aplikatoru. Nezinu, vai var nopirkt vēl, bet man patika. 
  6. essence brit-tea duo highligher pencil / No limitētās kolekcijas, kura vairs nav pārdošanā. Neiepatikās. 
  7. catrice cosmetics smokey eyes pencil "010 the black earl" / Kaut kas līdzīgs maybelline pludināmajam zīmulim, tikai tonis daudz tumšāks un negribēja tik labi pludināties, tāpēc pārcenšoties varēja tikt pie netīras sejas :D 
  8. Maybelline colorama Crayon Khoi "Black gold" / Interesants tonis, kvalitatīvs zīmulis. Manuprāt, ir vērts paskatīties citus maybelline acu zīmuļus. 
  9. essence saliekama acu ēnu ota / Viena no pirmajām otām manā kolekcijā, laika gaitā pamatīi cietusi, laiks atvadīties. Bet man patika, ka, piemēram izbraucienos man pietika ar vienu saliekamu otu, lai uzklātu vieglu acu grimu bez problēmām. 
  10. BECCA First light priming filter / Nav nopērkams Latvijā, man atsūtīja no USA. Pats praimeris ļoti foršs, uzmundrinoši smaržoja pēc citroniem, izgaismoja sejas ādu un piešķīra veselīgu mirdzumu, labi sadarbojās un izskatījās kopā ar viegliem tonālajiem krēmiem. 
  11. Inglot Eye shadow keeper / Noteikti viena no visu laiku labākajām acu ēnu bāzēm, pirkšu atkārtoti, kad būšu iztērējusi krājumos esošo no Oriflame
  12. Dermosil mineralpūderis "fair" / Īsti nederēja tonis, tāpēc nesadraudzējos. 
  13. The Body Shop Honey Bronze face gel / Saņēmu ļooooooti sen kā dāvaniņu konkursā, patika, bet tad es viņu kaut kur pazaudēju un tikai nesen atradu, jāmet ārā
  14. Catrice cosmetics Prime and fine lightening make up transformer drops / Labs palīgs, lai uztaisītu gaišāku tonālo krēmu, kas ir par tumšu. Nebija ne vainas, bet gribu izmēģināt līdzīgu produktu no kāda cita zīmola.
  15. Bell Ms Perfect Anti-redness BASE / ĻOTI zaļa. Jālieto uzmanīgi, lai izvairītos no "šreka efekta". Man tas apsārtums nemēdz būt tik liels, tāpēc meklēšu vieglāku līdzekli.
ATRADU MAISĀ, KAD VISU JAU BIJU SABILDĒJUSI 
  1. Rimmel London Lasting finish by Kate lipstick 107 / Šķiet, ka mana pirmā matētā lūpu krāsa, ļoti patika piesātinātais tonis, šī bija mana mīļākā "eju uz teātri" lūpu krāsa.
Viss, beigas! 70 izmesti dekoratīvās kosmētikas līdzekļi. Man prieks, ka esmu atbrīvojusies no visa liekā, lai dotu iespēju kam jaunam. Priecē arī fakts, ka esmu pamainījusi savus iepirkšanās paradumus, tāpēc pirkumi ir daudz pārdomātāki un noderīgāki. 

Ar * atzīmēti testa produkti vai dāvanas no uzņēmumu pārstāvjiem. Manu viedokli par produktu tas neietekmē

Nav komentāru