IZTUKŠOTAIS DESMITNIEKS #16, #17, #18 + #OCTOBERNOBUY



  1. ISANA YOUNG mitrinoša salvetes veida maska "Katze" / Ja sekojat bloga instagram kontam, tad, iespējams, ka redzējāt šo masku "darbībā". Pirku tīri prikola pēc, visādi citādi klasiska drāniņas maska, sniedz īslaicīgu mitrinošu efektu, ja rīkojas tieši tā, kā rakstīts instrukcijā un maskas atlikumu noslauka ar salveti, nevis iemasē ādā, tad lipīgu kārtiņu neveido.
  2. DOVE go fresh izsmidzināmais antiperspirants ar bumbieru un alvejas aromātu* / Dove antiperspiranti ir mana lielā mīlestība jau sensen un šis nav izņēmums. Sērija ar alvejas un bumbieru aromātu DOVE saimē ir jaunākā un ir ar svaigu, vasarīgu, patīkamu smaržu, kas uzmundrina un iepriecina. Noteikti kādreiz būs atkārtots pirkums. 
  3. L'Oreal COLORISTA Fader šampūns krāsas noņemšanai / Izmantoju, lai atbrīvotos no tumši zaļās colorista krāsas savos matos, šampūns noteikti palīzēja paātrināt procesu, taču ne līdz galam, jo noteiktā apgaismojumā mani matu gali joprojām izskatās iezaļgani, kaut arī jau vairākas reizes esmu tiem krāsojusi pāri ar citām matu krāsām. 
  4. Dermosil berry therapy eļļa kosmētikas nomazgāšanai / Iepriekš nekad nebiju mēģinājusi eļļas kosmētikas noņemšanai, pirmā šāda veida pieredze bija veiksmīga, tiešām varēju bez problēmām nomazgāt visu kosmētiku, eļļa jauki smaržoja, maciņam draudzīga. Nelieli mīnusiņi no manas puses - pēc noskalošanas paliek viegla kārtiņa uz sejas, tāpēc man prasījās noskalot seju ar kādu putojošu līdzekli. Vēl arī prasītos iepakojums ar pumpīti, jo reizēm produkts kaut kur notecēja garām un uz beigām pudelīte izskatījās pēc maza bomzīša kosmētikas plauktiņā. Varbūt būs atkārtots pirkums.
  5. NIVEA CARING micelārais ūdens / Šķiet, ka no visiem micelārajiem ūdeņiem, kas līdz šim mēģināti - šis ir mans favorīts! Noteikti būs atkārtots pirkums!
  6. BEAUTY FORMULAS dziļi absorbējoša sejas maska ar aktīvo ogli / Galīgi nepatika un tikai vēlreiz apstiprināja, ka šāda veida maskas-plēvītes galīgi nav mans. 
  7. DOVE Derma Spa goodness roku krēms / Viegls un patīkams, ļoti patika smarža, pirkšu atkārtoti. 
  8. Oriflame THE ONE Instant Extensions skropstu tuša* / Nekad nebiju domājusi, ka Oriflame ir labas tušas :D Šī ļoti patika un bija patiešām žēl, ka beidzās. Ļoti iespējams, ka pasūtīšu.
  9. DOVE deeply nourishing dušas želeja / Klasika. Dušas želeju piedāvājums ir tik milzīgs, ka vēlos vēl tik daudz ko izmēģināt, bet šī noteikti kādreiz atgriezīsies manos kosmētikas plauktiņos. 
  10. DOVE Nourishing Secrets ķermeņa krēms ar marulas eļļu un mango sviestu* / Neesmu biezu un smagu ķermeņa krēmu fane, bet šis man patiesi iepatikās, jo iesūcoties neatstāja smaguma sajūtu uz ādas un bija sajūta, ka āda tiešām tiek barota un mitrināta. Vēlos izmēģināt kokosriekstu versiju. 
  1. Dermosil faces anti-stress serums* / Pēc vairāku labu atsauksmju un paraudziņa izmēģināšanas, iegādājos pilnu produktu.
  2. Douglas essential attīrošais balzāms ar murumuru sviestu* / Paraudziņu saņēmu kādā no pasākumu goodie-bag, ļoti iepatikās, jau pievienoju Douglas internetveikala vēlmju sarakstam, iespējams, ka kaut kad nākotnē būs pirkums.
  3. Dermosil faces mālu sejas ādas attīrīšanas līdzeklis* / Esmu jau paspējusi iegādāties otro pilnizmēra produktu, patīk. 
  4. Mossa "Energy boost" daudzfunkcionāla sejas maska* / Neuzrunāja, pirkums nebūs. 
  5. STENDERS nakts sejas maska ar bišu māšu peru pieniņu* / Nezinu, kāpēc tā tiek saukta par masku, ja būtībā tas ir tāds "niknāks" nakts krēms, jo nav jānoskalo. Patika efekts no rīta pēc paraudziņa izmēģināšanas, man vēl ir 2 šādi paraudziņi, vēl patestēšu, varbūt būs pirkums.
  6. Dermosil sūklītis kosmētikas uzklāšanai / Ļoti foršs un salīdzinoši lēts, šis jau sācis dalīties tāpēc jāatvadās. Vietā jau ir jauns.
  7. Oriflame Love Nature krēmīga maska sausai ādai ar auzām / Patika. Kaut arī man nav sausa āda, tomēr reizēm niķojās un jūtu, ka prasās kas barojošs. 10ml pietiekams daudzums, lai pietiktu 2, vai pat 3 reizēm, jo es uzklāju dāsni, mierīgi varēja sadalīt arī 3 daļās. Smaržoja patīkami, efekts bija jūtams un ar lojālā klienta atlaidi maska maksāja vien ap 60 centiem, ja nemaldos. Krājumos ir vēl 2 šīs sērijas maskas, drīzumā testēšu un dalīšos ar saviem iespaidiem!
  8. Catrice Camouflage Cream 010 Ivory / Sākumā patika un bieži izmantoju pumpiņu maskēšanai, pēc tam apnika, nomētājās un beidzās termiņš, laiks atbrīvoties. Nemaz nezinu, vai vēl ir pieejams.
  9. 007 for women II / Kaut arī neesmu ļoti saldu aromātu fane, šis man iepatikās un ir nopirkta jau lielāka pudelīte, joprojām neesmu nonākusi pie viena "sava" aromāta, tāpēc mainu tos pēc noskaņojuma un situācijas.
  10. alessandro we love macarons zemeņu roku krēms* / ļoti mīlīgs iepakojums, arī pilnā šī krēma versija ir īsta rota kosmētikas galdiņam. Pats krēms man līdz galam neiepatikās, jo atstāja kārtiņu uz rokām, kas man parasti traucē un saldais aromāts bija par stipru manam degunam. Kaut arī konkrētais krēms īsti nebija man, bija prieks iepazīties ar šo zīmolu un noteikti vēlēšos vēl kaut ko izmēģināt. Varu piebilst, ka nagu lakas ir ļoti foršas! :)

  1. ISANA līdzeklis nagu lakas noņemšanai / kaut arī tam nav tas labākais sastāvs, neko labāku neesmu atradusi un šis ik pa laikam atkal un atkal atgriežas manos kosmētikas krājumos
  2. NATURA SIBERICA detox ziepes dziļai sejas attīrīšanai / lietoju, lietoju, tā arī līdz galam nepaspēju izlietot pirms termiņa beigām, jo bija ļoti ekonomiskas un, tā kā attīrīja tiešām līdz gurkstēšanai, nelietoju bieži. 
  3. MADARA putas sejas attīrīšanai / Ticiet vai nē, bet pirmais produkts, ko es jebkad esmu lietojusi no šī zīmola. Biju lasījusi daudzas labas atsauksmes, man īpašu sajūsmu neizraisīja. Patika lietot no rītiem. Ikdienā prasās ko jaudīgāku. Bija ok, bet atkārtots pirkums nebūs.
  4. fruttini "my daydream is Strawberry" ķermeņa sprejs / ķermeņa spreji ir lieliski lietošanai vasarā. Šis man ļoti, ļoti patika, kaut arī smarža īsti nemaz nelīdzinās zemenēm. Nosaukums zīmīgs, jo lietoju gandrīz visu sezonu, kamēr strādāju par zemeņu pārdevēju. Atšķirībā no citiem sprejiem, šis bija pārsteidzoši noturīgs, jo, ja bija iesūcies drēbēs, tad tās smaržoja vēl nākamajā dienā. 
  5. ELIĒR barojošs roku krēms / ļoti iedarbīgs, bet man bija grūti pierast pie tā smaržas un tā kā tam ir ļoti dabīgs sastāvs, tad tas arī ātrāk sabojājās un palielo 150ml iepakojumu nepaspēju izlietot. Bez atlaides maksā 17,50, taču tas ir tiešām ļoti labs.
  6.  Dermosil faces anti-stress serums / Ļoti, ļoti patika, cik nu es viņu paspēju palietot, jo kaķis apgāza pudelīti, kuru es nebiju paspējusi aizvērt un lielākā daļa izlija ;/ Bet nu nekas, gan jau kādreiz būs atkārtots pirkums.
  7. Dzintars actual želeja skropstām un uzacīm / Ļoti palīdzēja ataudzēt sabojātās uzacis, šobrīd lietoju līdzīgu produktu no Oriflame, visticamāk, ka atgriezīšos pie Dzintara želejas atkārtoti.
  8. L'Oreal False Lash Telescopic tuša / noteikti viena no labākajām tušām, man jau tā ir garas skropstas, bet ar šo tušu ir iespējams sasniegt maksimālu pagarinošo efektu. Lieliska!
  9. L'Oreal Cream lūpu spīdums 103 "Protest Queen" / Parasts nude krēmīgs spīdums, nav lipīgs, mazliet ķīmiska piegarša, bet man netraucēja. Bija ok, bet nekas pārsteidzošs, tāpēc atkārtots pirkums nebūs. 
  10. Dove mineral touch antiperspirants* / arī rullīši no Dove man patīk, jo to sastāvā ir mitrinošs krēms un tie ir īpaši maigi padusēm. Pats rullītis kā vienmēr labs ikdienas lietošanai, aromāts uz beigām apnika, bet tās manas kaprīzes :D Lietošu Dove rullīšus arī turpmāk. 

#OCTOBERNOBUY
Pēdējā laikā es ļoti daudz naudas iztērēju kosmētikā, kas galīgi nekam neder, it sevišķi, ja plauktos jau stāv 5 šampūni, bet es nopērku vēl 6., man ir 7 toņu sarkanas lūpu krāsas, bet groziņā iekrīt vēl 8., kosmētikas kastē daudzas acu ēnu paletes un ēnas ar kopumā vairāk kā 100 dažādiem bet lielākoties līdzīgiem toņiem, ikdienā nekrāsojos baigi, acis tikai 2 utt. :D Principā šis sava veida projekts sākās jau septembrī, kad aktīvi lietoju krājumus, neko jaunu nenopirku, izņemot vatītes kosmētikas noņemšanai un micelāro ūdeni, kas man bija beidzies un nekas līdzīgs krājumos nebija atrodams. Protams tagad, kad visu laiku parādās jauni produkti, kārdinājums vismaz kaut ko no visa izmēģināt ir liels, taču es visas vēlmes pierakstu un reizēm ir tā, ka esot veikalā, kaut ko no savām vēlmēm nemaz nenopērku, pat ja man ir "lieki līdzekļi" jo bez atlaides šķiet par dārgu, atceros, ka mājās ir vēl vismaz 5 līdzīgi produkti, kuri jāiztērē vai vienkārši pārgribās. Arī turpmāk centīšos sevi disciplinēt un neveikt neapdomātus pirkumus gan no kosmētikas, gan apģērba, jo šopaholisms ir aizgājis nedaudz daudz par tālu. Veiksmi man oktobrī neveikt kosmētikas pirkumus, pagaidām domāju, ka man izdosies, jo pārskatot krājumus secināju, ka man viss no"pirmās nepieciešamības" produktiem ir un tā ir iespēja izlietot citus produktus, atklāt aizmirstos no jauna, atbrīvot vietu dzīvojamā telpā un aktīvāk pievērsties izmēģināšanai piešķirtajiem produktiem no dažādu uzņēmumu pārstāvjiem. Būšu priecīga, ja vēl kāda no lasītājām pievienosies man šajā izaicinājumā! :) 


Vai kaut kas no pieminētā lietots? Kā patika/varbūt nepatika?


Seko bloga jaunumiem FACEBOOK un INSTAGRAM

Ar * atzīmēti testa produkti vai dāvanas no uzņēmumu pārstāvjiem. Manu viedokli par produktu tas neietekmē

1 komentārs

  1. Manuprāt, Nivea ir vieni no labākajiem micelārajiem ūdeņiem. Tiek galā ar ūdens noturīgu tušu bez jebkādām problēmām.
    Nesen iegādājos vieno no Isana nagu lagas noņēmējiem, ļoti nepatika. Liekas, ka Dzintara nagu lakas noņēmējs bija labāks.

    Anita,
    http://anitasdiaries.com/

    AtbildētDzēst