Svētki ikdienā kopā ar DOVE

Pirms Ziemassvētkiem Dove pārstāvji uzdāvināja man vairāku produktu komplektu, lai sagatavotos svētkiem. Visus izmēģināju, visi patika, kā vienmēr dalīšos iespaidos arī ar jums. :) Produkti noteikti nav paredzēti tikai svētku sezonai, bet palīdzēs arī ikdienā justies un izskatīties foršāk. 


  • gentle exfoliating barojoša dušas želeja / Šī no citām Dove dušas želejām atšķirās ar to, ka satur sīkas skrubējošas daļiņas. Tāpat kā citas Dove dušas želejas, arī šī satur 1/4 daļu mitrinoša krēma, kas palīdz ādai būt mīkstākai un maigākai jau pēc vienas mazgāšanās reizes. Skrubējošās daļiņas ir ļoti sīkas, negaidiet nekādu wow efektu, dušas želeja palīdz maigi attīrīt ādu bez liekas traumēšanas. Aromāts atgādina klasisko versiju, tikai ir maigāks un svaigāks. 
  • DermaSpa cashmere comfort roku krēms / Iepriekš izmēģināju goodness versiju, ja tas man  bija viens no perfektajiem ikdienas krēmiem, tad šis ir tieši palutināšanai. Brīdinu - spēcīgs aromāts, kurš sākumā smaržo pēc kaut kā ļoti vīrišķīga, bet pēc tam man atgādināja kaut ko no Atelier Cologne smaržām (jo sastāvā arī citrusi). Vismaz man "smaržo dārgi" :D Pēc uzklāšanas paliek neliela lipīga kārtiņa, kas salīdzinoši ilgāk iesūcas, bet tieši tāpēc to lietoju, kad nekur nesteidzos, vai pirms gulētiešanas, tad sanāk tāds 2in1 ar smaržas baudīšanu un rociņu lutināšanu. Paredzēts sausai ādai. 
  • Pure Care Dry Oil barojoša matu eļļa visiem matu tipiem ar Āfrikas makadāmijas eļļu / Noteikti vērtīgs produkts katra matu kosmētikas mīļotāja krājumos. Iesaku lietot tieši tā, kā ražotājs norādījis uz iepakojuma : 3-4 produkta devas izspiež uz plaukstām un ieklāj tīros, mitros matos, sākot no matu vidusdaļas uz leju. Izžāvē matus, vai ļauj tiem izžūt dabīgā veidā. Mani mati kļuva mīkstāki (pēc tādas mocīšanas ar krāsošanu un balinašanu sen jau ar kondicionieri un kādu masku nepietiek), vieglāk ķemmējami un matu gali tik ļoti nespurojās. Smaržo patīkami, kaut ko atgādina, man visu laiku liekas, ka līdzīgi smaržo Johnson's Baby eļļa, bet varbūt kļūdos :D Nepadara matus smagnējus, eļļainus utt. Uz iepakojuma norādīts, ka līdzekli var lietot arī pirms matu mazgāšanas kā barojošu kopšanas līdzekli. Šādu veidu vēl neesmu izmēģinājusi, bet noteikti to labošu un kaut kur ziņošu par to, kā man veicās. 
  • DermaSpa summer revived paštonējošais līdzeklis / Iepriekš esmu izmēģinājusi paštonējošā krēma versiju gaišai ādai, pēc dažām lietošanas reizēm es jau sāku "piešauties" un rezultāts ar katru reizi bija labāks. (Sākumā nevarēju trāpīt īsto daudzumu, lai uzklājot neveidotos švīkas un pleķi)  Šoreiz manā īpašumā nonāca versija vidēji tumšai-tumšai ādai ar mirdzumiem (with soft shimmer). Tā, kā esmu ar gaišu ādu, tad šo krēmu uzklāju otrajā vai trešajā reizē pēc gaišās versijas lietošanas, lai neizskatītos dīvaini. Spīdumiņi tiešām ir ļoti smalki un skaisti atstarojās. Domāju, ka ideāli varētu izskatīties arī vasarā, kad āda ir mazliet iedegusi, lai paspilgtinātu iedegumu un piešķirtu mirdzumu. Smaržo tāpat kā citi Dove paštonējošie līdzekļi, pēc kāda laika parādās arī paštonējošiem līdzekļiem raksturīgā smarža, bet tā ir minimāla un nav neciešama. (Es tiešām nevaru ciest tos krēmus, kuri smird :D )

Seko bloga jaunumiem FACEBOOK un INSTAGRAM
Seko DOVE Latvia jaunumiem FACEBOOK


Rakstā iekļauti testa produkti vai dāvanas no uzņēmuma pārstāvjiem. Manu viedokli par produktiem tas neietekmē.

Nav komentāru