IZTUKŠOTAIS DESMITNIEKS #34 : AVON


  1. AVON care roku krēms ar kakao sviestu un vitamīniem / Darbā atvilktnē vienmēr turu kādu roku krēmu un pēdējais tur bija pabijis šis. Īsumā - normāls ikdienas krēms. Vienīgi uz beigām mani jau sāka kaitināt saldenais aromāts. :D 
  2. AVON naturals escape  aromātisks atsvaidzinātājs ar kokosriekstu ūdeni un karambolu / Man šķiet, ka esmu izmēģinājusi gandrīz visus Avon atsvaidzinātājus. Šim ir ļoti, ļoti viegla smarža. Kaut kur katalogā redzēju, ka šo varot lietot uz sejas, bet uz iepakojuma rakstīts, ka jālieto neizsmidzinot uz sejas. Tā arī beigās nesapratu :D Iesaku šo, ja patīk ķermeņa atsvaidzinātāji, bet nepatīk spēcīgi aromāti.
  3. AVON naturals cosy armatizēts atsvaidzinātājs ar vaniļu un sandalkoku / Man aromāts bija stipri par saldu, beigu beigās tomēr izlietoju. Jāpiebilst, ka aromāts man šķiet vairāk piemērots rudens/ziemas sezonai. 
  4. AVON TRUE nutraeffects miracle glow viegla, attīroša eļļiņa / Viegla, patīkama eļļiņa, kas, saskaroties ar ūdeni pārvēršas vieglā pieniņā. Patika ar to nomazgāt kosmētikas paliekas pēc micelāro ūdeņu lietošanas. Neatstāj taukainu, eļļainu sajūtu. Patīkami smaržo. Vienīgais, pie kā varētu piekasīties - mazliet neērts iepakojums.
  5. AVON TRUE nutraeffects micelārais ūdens visiem ādas tipiem / Šo varu ieteikt, ja lietojat kosmētiku ļoti reti un maz, vai nelietojat vispār. Man prasījās kaut ko  vairāk. Likās arī, ka dīvaini smaržo. Acu kosmētiku neiesaku ar šo tīrīt, kodīs acīs. 
  6. AVON glimmerstick brights acu zīmulis "purple punch" / Šie izskrūvējamie zīmulīši ir bieži viesi manā kosmētikas kolekcijā. Patīk uzvilkt kādu košāku krāsu gar apakšējo skropstu līniju un uzreiz iegūt citu koptēlu. 
  7. AVON mark acu ēnas, toņi "Totally taupe", "Forever bronze" un "Gold gleam" / Diemžēl ar šīm ēnām man sadarbība neizveidojas, cik ļoti glīti tās izskatās uz rokas, tik gandrīz neiespējami ar tām bija darboties uz acīm. Arī kā lainerus izmantot nesanāca, tādēļ metu ārā gandrīz pilnas.. 
  8. AVON mark Big & Style skropstu tuša "black"/ melna tuša ar taisnu birstīti, izteiktāks pagarinošs efekts
  9. AVON mark Big & Daring skropstu tuša "brn blck" / tumši brūna tuša ar izliektu birstīti, izteiktāks kuplinošs efekts, abas tušas ir ok ikdienai, kad kosmētikai nav jāturās uz sejas ntās stundas. Abas dienas otrajā pusē var sākt nedaudz birt un smērēties (pārbaudīts 13h darba maiņās), var arī sākt kost acīs, ja tās asaro. Abām tušām ir salīdzinoši lielas birstītes, tāpēc sākumā var gadīties, ka vajag nedaudz "piešauties", lai tās labi uzklātu.
  10. AVON mark Perfect Brow uzacu pomāde "deep brown"/ Kaut arī esmu lasījusi, ka daudzām meitenēm šī pomāde patīk, man sadarbība neizveidojās. Tonis man liekas ļoti tumšs (varbūt būtu ok, ja man būtu melni mati), izmēģināju uzklāšanai dažādas otiņas un tehnikas, tomēr vienmēr uzacis izskatījās ļoti uzkrītošas, vai vienkārši netīras. Metu ārā, bet ticu, ka kādai var arī izdoties uzkrāsot skaistas uzacis. Iespējams, ka var noderēt tām meitenēm, kurām savi uzacu matiņi ir ļoti maz un ļoti plāni, ar trafaretu velkot varētu izskatīties pēc permanentā grima. 
Šoreiz kaut kā tā. Noteikti iesaku izmēģināt attīrošo eļļu, ja mēdzat lietot līdzīgus produktus sejas kopšanā. Micelārais būs ok, ja dekoratīvo kosmētiku tik pat kā nelietojat. Iesaku arī izskrūvējamos zīmulīšus. Par pārējiem - skatieties, kādas ir jūsu vēlmes un prasības attiecībā uz kosmētiku. Man pārējie produkti bija tā - 50/50 vai nepatika nemaz. 


Seko bloga jaunumiem FACEBOOK un INSTAGRAM
Seko AvonLatvia jaunumiem  FACEBOOK un INSTAGRAM



Nav komentāru