IZTUKŠOTAIS DESMITNIEKS #57, #58

Apskatot saglabātos melnrakstus, pamanīju, ka neesmu publicējusi vienu tukšinieku rakstu no aprīļa. Tāpēc jūsu uzmanībai - veseli 20 iztukšotie iepakojumi.


Antiperspiranti/dezodoranti/tualetes ūdeņi
  1. Dove invisible care floral touch anti-perspirants rullītis* / ATSAUKSME ŠEIT
  2. Dove Men+care talc mineral + sandalwood anti-perspirants zīmulis*
  3. Dove Men+care talc mineral + sandalwood anti-perspirants zīmulis (TESTĒ TĒTIS) / Esmu jau minējusi blogā, ka tētim šis ir mīļākais antiperspirants, saņēmām testēšanai no Dove pārstāvjiem un turpinam iegādāties visu laiku jaunus iepakojumus. 
  4. Dove Go fresh izsmidzināmais anti-perspirants ar citronzāli un greipfrūtu / Ilggadējs favorīts.
  5. NIVEA MAN Invisible for black&white original antiperspirants-rullītis
  6. NIVEA MAN SILVER PROTECT antiperspirants-rullītis (TESTĒ TĒTIS) / pirmais ir ar spēcīgāku aromātu, abi vīrišķīgi, abi labi veic savu uzdevumu. Ja runājam tieši par rullīšiem, tad tētim Nivea zīmola patīk vislabāk, tagad gan nomainījām uz Dove, tīri intereses pēc.
  7. NIVEA MAGIC PEARL Soft Silk antiperspirants / Limitētā kolekcija, kaut kas līdz galam man nepatika ne aromātā ne izpildījumā. Note to self : nepirkt nekādas limitētās kolekcijas!!! Nekam.
  8. Fa Invisible power powdery cotton scent antiperspirants / Labi, ka nesmerē drēbes, bet arī neaizrāva, aromāts likās pārāk intensīvs un uzmācīgs.
  9. Oriflame Amber Elixir Crystal* / Šis bija mans 2018. gada pavasara aromāts, viegls, pavasarīgs, īsti nebija mans, bet pavasarim piestāvēja un veiksmīgi izlietoju visu pudelīti. Mammai arī patika.
  10. Avon Far Away REBEL/ Šis gan ir 99% mans aromāts un tā es smaržoju visu rudeni un ziemu.   
Citi smaržīgi un mazāk smaržīgi nieki
  1. AVON raspberry&cassis vannas putas / Spēcīgi smaržoja pēc garšīga ogu ievārījuma. Avon vannas putas ir bieži viesi manos kosmētikas plauktos, jo cena ir pieejama un kvalitāte arī ir ok, it sevišķi, ja vannā varētu dzīvoties visu laiku, jo patīk dažādi smaržīgi līdzekļi.
  2. LUSH Dragon's egg vannas bumba / Man žēl, ka Lush vairs nav Latvijā, bumbu man atveda draudzene no UK. Forša, patika. 
  3. Oriflame Frosted berry cake vannas putas* / Limitētā Ziemassvētku kolekcija, ļoti patika smarža, jo nebija klasiskais kanēļa/citrusaugļu variants.
  4. 007 for woman dušas gels / man ir arī tualetes ūdens, kurš tomēr šķita pārāk salds, bet mammai ļoti patīk, tāpēc atdevu viņai. Tāda tipa parfimētās dušas želejas nav paredzētas ikdienas lietošanai, bet dažreiz, lai palielinātu aromātu noturību - ir ļoti ok. 
  5. AVON footworks aromātu neitralizējošs sprejs pēdām un apaviem / Vairāk lietoja tētis, jo viņam problēma ar svīstošām kājām darba apavos ir ļoti aktuāla. Palīdz.
  6. bella sensitive emulsija intīmajai higienai / pieejama cena, liels tilpums, noteikti piemērots pusaudzēm, jo līdzeklis ir labs, nemaksā daudz un savu uzdevumu paveic. 
  7. Avon footworks sprejs kājām ar piparmētru un zaļo tēju / arī vairāk lietoja tētis, bet man patika uzpūst uz kājām pēc pēdu vanniņām, kad kājas bija nogurušas un piepampušas, patīkami atvēsināja
  8. Oriflame talks pēdām ar tējas koka eļļu / šis arī tētim, saka, ka efektīvāks par sprejiem, diemžēl katalogā parādās reti un tāpēc ir grūtāk "nomedīt". Arī Avon ir līdzīgs talks, testēsim to, citiem zīmoliem neesmu redzējusi.
  9. Dove summer glow losjons / nopirku veikalā uz Brīvības ielas, kur pieejamas preces no Anglijas, Vācijas un citām valstīm. Nav kā paštonējošais, bet piešķir ādai vieglu toni un mirzumu. Patika.
  10. Dove nourishing body care pampering losjons ar pistācijām un magnoliju* / Viegls losjons, tādi man patīk vislabāk, lietoju pēc noskaņojuma, jo saldenais aromāts reizēm patika, bet reizēm šķebināja. Kopumā labs produkts par pieejamu cenu, ja nepieciešama viegla ikdienas mitrināšana un āda nav īpaši jutīga vai prasīga.
Kas no pieminētā ir mēģināts? Kā patika? Ko gribētu izmēģināt pēc mana ieraksta izlasīšanas? 
Ar * atzīmēti testa produkti vai dāvanas no uzņēmumu pārstāvjiem. Manu viedokli par produktu tas neietekmē

Nav komentāru