IZTUKŠOTAIS DESMITNIEKS #59 : DZINTARS

Šoreiz tukšinieku raksts veltīts tikai un vienīgi pašmāju slavenajam zīmolam Dzintars. Pārsvarā par produktiem, kas pārdošanā parādījušies salidzinoši nesen. 


  1. Future Formula +SOS Healthy Dent bioeliksīrs* / 
  2. Future Formula +SOS Healthy Dent zobu pasta 5R* / Atsauksme abiem ŠEIT , ļoti ļoti patika abi produkti, zobu pasta it īpaši, noteikti nopirkšu atkārtoti!
  3. Future Formula +SOS Balzams ādai ap acīm* / es vēl tikai mācos lietot kosmētikas produktus, kas paredzēti lietošanai uz ādas ap acīm, bet šis man likās ļoti foršs, lietošana īpaši patīkama bija no rītiem, jo ar īpašo metālisko aplikatoru uzklašana bija atvēsinoša.
  4. Future Formula +SOS 3D sejas serums* / Mans pavasara/vasaras top produkts. Pēc konsistences es gan šo nesauktu par serumu, drīzāk par vieglu krēmu, jo bieži vien es to lietoju vienu pašu, bez papildus krēmiem. Man ļoti, ļoti patika gan sastāvs, gan ērtais iepakojums, gan iedarbība. 
  5. Lūpu spīdums T9* / Uz lūpām "uzvedās" kā jau spīdums - nav supernoturīgs, bet ir ļoti patīkams uz lūpām. nebija lipīgās, nekomfortablās sajūtas. Varēja panākt gan vieglu, gan piesātinātu efektu, interesanti izskatījās uzklāts pa virsu citām lūpu krāsām. Tonis T9 ir piesātināti sarkans, ar mirdzumiņiem, kas atstarojas gaismā, bet nav jūtami uz lūpām. Smuki smaržo pēc zemenu džema. 
  6. Skropstu tuša* / Man ir neliels apjukums un nezinu īsti, vai tušai ir divas versijas un, ja tā, tad nezinu, kura no abām ir man :DD  Bet šī bija lieliska ikdienas tuša ar kuru varēju maksimāli "izspiest" no savām skropstām dabīgu garumu un kuplumu. Ja patīk drāma uz acīm, tad šī nederēs, bet ikdienai lieliska. Acis nekairināja, nebira, nesagādāja nekādas problēmas. Gribu arī piebilst, ka gan tušai, gan lūpu spīdumam ir ļoti kvalitatīvs un pēc skata dārgs iepakojums, kurš nenobružājās un arī tagad, pirms izmešanas izskatās lieliski. 
  7. Kredo Natur Barojošs krēms sausai un normālai sejas un kakla ādai / Man nav ne sausa, ne normāla sejas āda, taču reizēm vienkārši gribējās pabīdīt visus citus krēmus malā un uzsmērēt kaut ko barojošāku, "treknāku". Šo parasti lietoju bagātīgi uz nakti un man šis krēms darbojās kā nakts maska, lai no rīta āda justos pabarota, mitrināta, veselīga un starojoša. 
  8. Future Formula Cilmes šūnas nakts krēms sejai atjaunināšana un liftings / Šo lietoja mana mamma un viņai ļoti patika. Sērijā pieejami trīs dažādi veidi - ar cilmes šunām, melnajiem ikriem un gliemežu ekstraktu, dažādām vajadzībām. Šie Dzintaram ir tādi kā "luksus" produkti, jo cena ir salīdzinoši augsta, bet cik es esmu lasījusi, tad produkti ir ļoti efektīvi, it sevišķi, ja tiek lietoti komplektā.
  9. Nature's Recipe Baltā šokolāde balzams ap acīm / Atšķirībā no Future Formula balzama, šo man labāk patika lietot uz nakti, viegli smaržoja pēc šokolādes un lieliski pabaroja ādu ap acīm pēc smagām darba dienām. 
  10. Opera Night parfimērijas ūdens / Un kā gan bez Dzintara smaržām! Ļoti patika šis aromāts - piesātināts, noslēpumains, ideāls rudens vakaru izklaides pasākumiem. Šķita, ka labāk piestāvētu jau nobriedušākām sievietēm, bet man ļoti patika un saņēmu arī daudz komplimentus no draugiem. 

Kas no pieminētā ir mēģināts? Kā patika? Ko gribētu izmēģināt pēc mana ieraksta izlasīšanas? Kurš ir tavs favorītprodukts no Dzintara? 

Ar * atzīmēti testa produkti vai dāvanas no uzņēmumu pārstāvjiem. Manu viedokli par produktu tas neietekmē

Nav komentāru