IZTUKŠOTAIS DESMITNIEKS #56: MATU KOPŠANAS PRODUKTI

  1. Schwarzkopf schauma Miss Fresh! Sausais šampūns / patīkami pārsteidza, šī versija paredzēta taukainiem matiem, ir arī parastā. Nezinu, vai pieejams arī citur, bet šo pirku Maximā uz atlaidēm par ļoti labu cenu! Var atstāt baltas pēdas uz tumšiem matiem, bet tas nenotiek, ja pēc izsmidzināšanas produktu kārtīgi iemasē matu saknēs. Ļoti forši atsvaidzināja un pacēla matus pie saknēm, kad "otrās dienas mati" neizskatījās tik labi, cik gribētos.
  2. Hello Nature šampūns ar kaņepju eļļu
  3. Hello Nature kondicionieris ar kaņepju eļļu / Šo kombināciju izmantoja mana mamma, ikdienas vajadzībām viņu apmierināja. Mīnusi - ļoti neērts iepakojums un Nature tur ir tikai tik daudz, cik iedvesma aromātiem. Vispār sastāvs pabriesmīgs :) Vairs nepirksim.
  4. Greenini nogludinošs krēms matiem* /Viss forši, nogludina matus, ir termoaizsardzība, labs sastāvs, bet es nevarēju paciest smaržu, tā nav slikta, bet nav manā gaumē (kaut kādas zālītes) un tā kā smarža saglabājas matos vismaz diennakti, es to nevarēju izturēt.. Man bija paraudziņš ar citu matu krēmu no zīmola un tam aromāts man ļoti patika, vajadzēs paskatīties veikalā.
  5. Garnier Fructis Hair food maska sausiem matiem ar banāniem* / Patika, pēc paraudziņa izmēģināšanas iegādājos lielo iepakojumu, nav nekas ahh un ohh, bet palīdz uzturēt matus mīkstus un vijīgus pat pēc maniem daudzajiem eksperimentiem ar krāsošanu.
  6. Code of Beauty micelārais kondicionieris*
  7. Code of Beauty micelārais šampūns* / Pie šo abu iztukšošanas es piedzīvoju to mazo sirdstrieku, kad tiek izlietots kāds ļoti mīļš produkts. Ļoti patīkami pārsteidza - skaists dizains, burvīgi smaržo, labi attīra un mīkstina matus, cena superizdevīga, ražots Latvijā!
  8. Schwarzkopf got2b beach girl izsmidzināmais sāls matu tekstūrai / Nevarēju saprast kā lietot pareizi, jo šķita, ka salipina matus. Esmu lietojusi arī citu zīmolu sāls sprejus, bet šis likās kaut kāds dīvains, tāpēc nevarēju iztērēt visu pudeli.
  9. Schwarzkopf got2b guardian angel aizsardzībai pret karstumu / Es tiešām nevaru apstiprināt, vai šāda tipa līdzekļi strādā, bet es tos lietoju un man ir svarīgi, lai mati nepaliek lipīgi. Šo matos vispār nejūt, ja taisnoju matus biežāk, tad tie mazāk lūst, profesionālos frizētavu līdzekļus atļauties nevaru, tāpēc šī ir laba alternetīva. Iespējams, ka iegādāšos atkārtoti, bet varbūt varat ieteikt kādu citu termoaizsardzības līdzekli matie, kas baigi "nekostu" maciņā?
  10. ESTEL tonējoša maska matiem 6/7 šokolāde / Vēl viens produkts, kas mani patīkami pārsteidza, baigi forši atsvaidzināt toni starp krāsošanas reizēm vai vienkārši tāpat. Maksā tikai 3 eur, nopērkams veikalos Drogas.
Kas no pieminētā ir mēģināts? Kā patika? Ko gribētu izmēģināt pēc mana ieraksta izlasīšanas? 
Ar * atzīmēti testa produkti vai dāvanas no uzņēmumu pārstāvjiem. Manu viedokli par produktu tas neietekmē

Nav komentāru