ATSAUKSME : LIVOL EXTRA SILICA

    Vai jūs lietojat uztura bagātinātājus matu, ādas un nagu skaistumam? Ja godīgi, es agrāk biju visai skeptiska pret šāda tipa produktiem, jo neticēju to efektivitātei. Martā saņēmu LIVOL EXTRA Silica izmēģināšanai un jau tagad varu pateikt, ka noteikti iziešu vismaz vēl vienu kursu atkārtoti. Jā, šī bija dāvana, bet visi iespaidi ir manis pašas un es neieteiktu produktu, ja tā lietošana būtu bezjēdzīga.

 

Kas "lācītim" vēderā? 

LIVOL EXTRA SILICA ir rūpīgi atlasītu un sabalansētu augu un vitamīnu komplekss ādai, matiem un nagiem. Sastāvā esošie augi un vitamīni iesaistās ādas šūnu reģenerācijas procesos, kas palīdz atjaunoties ādas, matu un nagu struktūrai. 

  • Tīruma kosa palīdz saglabāt matus, nagus un ādu veselīgus.
  • Niacīns, biotīns, jods palīdz uzturēt ādas veselību.
  • Selēns, biotīns palīdz uzturēt matu un nagu veselību. 
  • Vitamīns C veicina normālu kolagēna veidošanos, kas nepieciešams normālai ādas darbībai. 
  • Kompleksa sastāvā ir arī rauga pulveris, kā arī cinks un varš.

Viens LIVOL EXTRA Silica iepakojums satur 90 mandeļveida tabletes, kuras ir ļoti viegli norīt (īpašs plusiņš par šo, nereti uztura bagātinātāju tabletes un kapsulas ir milzīgas un to lietošanas process ir apgrūtināts). Dienas deva ir 2 tabletes, kuras drīkst dzert abas reizē vai no rīta un vakarā, tātad viens iepakojums pietiks 45 dienām, pēc kurām es jau redzēju nelielas izmaiņas savu matu, nagu un ādas veselībā, tomēr sākumā iesaku izdert 3 iepakojumu kursu (4,5 mēnešiem), lai pilnībā novērtētu rezultātu. 

Vēl viens novērojums tieši par tabletēm - man no tām nepalika slikta dūša, kas nav mazsvarīgi, jo tāda problēma ir bijusi gan man, gan manām paziņām, ka nereti vitamīnu lietošana tiek pārtraukta tieši tā iemesla dēļ, ka pēc iedzeršanas paliek nelaba dūša, vai vēl ilgu laiku pēc tabletes norīšanas nāk atraugas ar nepatīkamu piegaršu. (Atvainojos, ja pārāk daudz nepatīkama info, bet nu tāda dzīve, haha).

Vai manu matu stāvoklis uzlabojās?  

Man nebija iespēju novērot izmaiņas matu garumā, jo, pirmkārt, vitamīnu lietošanas periodā es nogriezu pamatīgu gabalu. Otrkārt, man šķiet, ka mati no jebkuru vitamīnu lietošanas nesāk augt ātrāk, tie vienkārši aug spēcīgāki, bet tempu ar uztura bagātinātājiem ietekmēt nevar. Jau pēc mēneša novēroju, ka pie matu līnijas parādās arvien vairāk sīko matiņu, kas ir lieliski, jo mati kļūst kuplāki un biezāki. Iepriekš ķemmēšanas laikā man izkrita salīdzinoši daudz matu, bet šobrīd izkritušo matu skaits ir krietni samazinājies. Es krāsoju savus matus un iepriekš likās, ka tie ataug ļoti mīksti un vāji, šoreiz speciāli ilgāk ataudzēju matu saknes, lai pamanītu, ka ataugušie dabīgie mati kļuvuši daudz spēcīgāki un veselīgāki. 

Vai manu nagu stāvoklis uzlabojās? 

Noteikti! Man vienmēr bijuši trausli nagi, kas visu laiku aplūzt. Tagad tie ir krietni spēcīgāki un veselīgāki. Nesen biju uzlikusi gelish laku un domāju, ka visa vitamīnu dzeršana vējā, jo ar šausmām atcerējos, kādi mani nagi izskatījās pēc gēla nagiem vidusskolā, tomēr šoreiz biju patīkami pārsteigta, jo nagi bija tik pat spēcīgi kā iepriekš un mazliet traumētā naga virskārta atjaunojās daudz ātrāk kā ierasts. Tā kā citus papildvitamīnus nebiju lietojusi, domāju, ka manu nagu šī brīža stāvoklis ir tieši LIVOL EXTRA Silica nopelns. 

Vai manas ādas stāvoklis uzlabojās? 

Manuprāt,jā. Šogad gan nebija piedzīvojama izteikta ziema un lieli kontrasti temperatūrās, tomēr apkures sezona tāpat ietekmēja ādas stāvokli un, kaut arī man ir taukaina āda, ziemā tā var kļūt pat niezoši sausa. Šogad gan ātri atkopos, jo tieši pavasarī sāku dzert vitamīnus un gan es, gan tuvinieki pamanīja, ka mana problemātiskā āda sāk izskatīties arvien labāk. Nezinu, vai vitamīnu nopelns, vai kaut kas cits, bet man arī vairs nemetas sāpīgās zemādas pūtītes, ja iepriekš pēc aknes ārstēšanas kursa vēl pa kādai uzmetās, tad šobrīd tiešām ilgu laiku neviens "mošķis" nav bijis pat pēc vakariem, kad apēsts pārāk daudz junk food-a vai izdzerts maliet par daudz vīna.

Kopsavilkumā vēlreiz varu teikt, ka rezultātus pamanīju, nebūtu bijusi vīlusies, ja pirktu par saviem līdzekļiem. Tāpat, iesaku šo produktu arī citiem, ja jūsu matu, nagu un ādas veselības stāvoklis ir pasliktinājies, vai mēdz pasliktināties mainoties sezonām. Arī pati iegādāšos vitamīnus atkārtoti. Skatīšos pēc sajūtām - vai nu rudens/ziemas periodā vai ziemas/pavasara, kad ar uzturu ir grūtāk uzņemt visas nepieciešamās vielas matu, ādas un nagu veselībai.

LIVOL EXTRA Silica pieejams vairākās aptiekās un internetaptiekās. Tomēr iesaku iegādāties pa tiešo no izplatītāja ŠEIT . Tā būs lētāk un produktiem biežāk ir arī patīkamas atlaides. 


 Seko bloga jaunumiem FACEBOOK un INSTAGRAM

 Seko Livol Latvija  jaunumiem FACEBOOK

Nav komentāru