IZTUKŠOTAIS DESMITNIEKS #69 : 2 GADI KOPĀ AR BIODERMA

Kur tas laiks tā skrien? Nesen sēdēju feisbukā, pamanīju, ka izsludināta pieteikšanās Bioderma Aknes klasei 2020./2021. un atcerējos kā pirms 2 gadiem tieši tāpat - nejauši pamanīju ierakstu un ilgi nedomājot pieteicos. Kaut arī Biodermu kā zīmolu zināju krietni senāk un Sebium līnijas attīrošā želeja ir mans TOP produkts jau ilgu laiku, savu īsto pazīšanos ar zīmolu uzsāku tieši Aknes klases laikā, tāpēc šoreiz tāds tematisks tukšo trauciņu raksts. 

  1. Sébium attīrošs gels / Kā jau minēju iepriekš - mans TOP produkts gan pirms projekta, gan projekta laikā, gan joprojām. Esmu izmēģinājusi vairākus citus attīrošus produktus, bet tāpat vienmēr pie izlietnes stāv tieši šī līdzekļa lielais iepakojums. Esmu pamanījusi, ka līdzeklis pilda ražotāja solīto - āda tiek maigi attīrīta, neļauj aizsērēt porām un regulē sebuma izdalīšanos. Ja ir taukaina āda ar noslieci uz pūtītēm, bet nav sanācis vēl izmēģināt - noteikti iesaku. Bet atceries, ka, lai saprastu līdzekļa efektivitāti, tas jālieto vismaz 21 dienu. Arī man sākumā likās, ka no līdzekļa āda tiek savilkta un pūtītes rodas vēl vairāk, bet atrodot pareizo kombināciju kopšanas līdzekļiem un pieradinot ādu pie jaunas kopšanas rutīnas, jutu, ka ādas stāvoklis krietni uzlabojas. 
  2. Sensibio H2O*
  3. Sensibio H2O mini iepakojums* / Parasti tieši ar šo produktu citi sākuši iepazīšanos ar zīmolu vai ar micelārajiem ūdeņiem kā tādiem. Man šoreiz viss bija ačgārni - biju jau izmēģinājusi dažādus citu zīmolu micelāros ūdeņus, kā arī daudzus Sébium līnijas produktus un tikai tad man sanāca iepazīties ar kulta produktu. Un es lieliski saprotu, kāpēc ir vērts maksāt vairāk par šāda tipa produktu, ja veikalos pieejami lētāki līdzinieki. Mazo iepakojumu ārā nemetīšu, lai var uzpildīt no lielās pudeles un paņemt līdz izbraukumos. Starp citu, šis micelārais ūdens tagad pieejams vēl lielākā - 850ml iepakojumā ar pumpīti un vairāku aptieku piedāvājumos to var ieķert pavisam izdevīgi.
  4. Photoderm AKN matt SPF 30 / Pret šo man dalītas jūtas, varēju lietot tikai vienu pašu, bez dekoratīvās kosmētikas un likās, ka tieši pretēji - vairāk satauko ādu, nekā regulē spīdumu. Varbūt tā tikai man, bet noteikti šī nebūs mana SPF līdzekļa izvēle nākamreiz.
  5. Photoderm NUDE touch SPF 50+ / Visnotaļ interesants produkts - kaut kas starp tonālo un BB/CC krēmu, bet mazliet citas konsistences un ar pievienotu visai augstu SPF. Viss būtu labi, ja vien gaišākais tonis manai ādai nebūtu nedaudz par tumšu un krietni par dzeltenīgu.
  6. Sébium Hydra / No trijiem Sebium līnijas krēmiem šis man patika vislabāk, jo mana āda vienlaicīgi ir problemātiska, taukaina un dehidrēta (jā, tā var būt), tāpēc labprāt izvēlējos mitrinošu krēmu, kas vienlaicīgi arī uzlabo aknes skartas ādas stāvokli.
  7. Sébium Mat Control / Arī šis man patika, tomēr es to varēju lietot tikai vienu pašu, bez dekaratīvās kosmētikas, jo, lai arī cik nelielu daudzumu es uzklātu, tas tāpat veidoja minimālu matētu kārtiņu uz ādas, kas nesadraudzējās ar maniem tonālajiem krēmiem un konsīleriem, tāpēc rullējās. Kā vienīgais krēms uz sejas dienas laikā - ir ok. Kā kopšanas līdzeklis zem kosmētikas - nav ok. Bet tā kā bieži savai sejai ļauju atpūsties no dekoratīvās kosmētikas, tad labprāt lietoju šo, jo dienas laikā sejas āda netaukojas un nespīd tik ļoti kā pēc citiem kopjošajiem krēmiem.
  8. Sébium Global / Ar šo es sākumā nesadraudzējos, jo likās, ka izsausina ādu, reizēm nepatīkami kož un visādi citādi nepatīkams produkts. Bet tad es atkal pamainīju savu ierasto rutīnu un šo krēmu liku tikai uz atsevišķām sejas zonām (lielākām pūtītēm, zoda, pieres deguna) un tikai uz nakti, lai krēmiņš pa nakti ārstē sakairināto ādu un dziedē pūtītes. Kad atrod līdzeklim pareizo, sev piemēroto lietošanas veidu, tad var izlietot visu tūbiņu un vēlēties pirkt atkārtoti.
  9. Hydrabio Serum paraudziņš / Šo man ieteica kā papildus mitrināšanas līdzekli, ļoti iepatikās, tāpēc iegādājos pilnu iepakojumu. Lietoju gan pavasarī papildus mitrināšanai pēc apkures sezonas, gan vasarā, dažreiz arī kā vienīgo līdzekli, jo tas viegli mitrina, bet nesatauko ādu, ātri iesūcas un nav jūtams uz sejas, kas vasarā ir īpaši svarīgi.
  10. Sébium H2O / Kā vienīgo micelāro ūdeni kosmētikas plauktiņā neiesaku, bet kā papildus līdzekli, ja tev ir akne - noteikti! Visbiežāk ar Sensibio H20 notīru dekoratīvo kosmētiku, tad ar želeju kārtīgi nomazgāju netīrumus un kosmētikas paliekas un tad ar Sebium H2O viegli pāreju visai sejai ar vatīti. 

 Starp visiem pieminētajiem, mans TOP3 ir - Sensibio H2O, Sebium Hydra un Hydrabio Serum. Sebium H2O kā patīkams bonuss. Esmu pateicīga Visumam, ka apstākļi sakrita tā, ka toreiz pieteicos projektam, mani izvēlējās kā vienu no dalībniecēm un varēju saplānot savu laiku tā, ka tieku uz visām lekcijām un nodarbībām kopā ar Bioderma meitenēm un dažādiem speciālistiem. Šogad projekts ir mazliet pamainīts, bet tāpat noteikti vērtīgs gan dalībniekiem, gan tiem, kas tam seko līdz. 

Iepriekšējā gada dalībnieki un viņu stāsti ŠEIT

Manas burvīgas Aknes "klasesbiedrenes" ŠEIT 

Informācija par ādas kopšanu ar BIODERMA līdzkļiem ŠEIT

Patiesība un mīti par un ap akni ŠEIT 

Ļoti daudz noderīgas informācijas par un ap akni, Aknes klases dalībnieku pieredze ŠEIT 

Atrodi savu ārstu ŠEIT 

 

Nav komentāru